بک لینک سازی برندینگ با درج بیش از ۲۵۰ بک لینک فالو
انجام لینک سازی برند منشن:
ما در این مقاله قصد داریم که شما را با یکی از پر کاربرد ترین اصطلاحات موجود در دنیای وب و سئو آشنا نماییم. این اصلاح چیزی نیست جز برند منشن. پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انجام لینک سازی برند منشن آشنا شوید.
یکی از مهم ترین نکات در حوزه سئو و به خصوص انجام لینک سازی، طبیعی بودن و پاک کردن رد پای خود از لینک سازی است که برای طبیعی تر کار کردن باید حتما بخشی از لینک سازی خود را به صورت برند منشن انجام دهید.
برند منشن چیست؟
نام بردن ازبرند شما در سطح وب به معنای انجام برند منشن است که این امر می تواند در شبکه های اجتماعی یا حتی در وب سایت ها و وبلاگ های دیگر انجام گیرد. برای مثال وقتی که وب سایتی از مطلب شما بخشی را کپی و در وب سایت خود قرار می دهد و نام برند شما را به عنوان برند ذکر می کند، به نوعی برند منشن انجام شده است.
دقت داشته باشید که برند منشن هیچ گاه همراه با لینک نیست و تنها با نام بردن از برند شما انجام می شود و به هیچ صفحه ای لینک نمی شود.
نحوه انجام لینک سازی برند منشن:
اگر شما علاقه مند به انجام سئو کلاه سفید هستید، باید همانند بک لینک که در سئو کلاه سفید به صورت طبیعی ایجاد می شود، منتظر بمانید تا دیگران برند منشن را برای شما انجام دهند.
اما اگر جزو طرفداران سئو کلاه خاکستری هستید، باید خودتان دست به کار شوید و در رپورتاژ های خود، لینک سازی به سبک برند منشن را انجام دهید.
انواع برند منشن:
انجام لینک سازی برند منشن در روش های مختلفی انجام می شود که در ادامه چند مورد از آن ها را نام برده و به صورت کامل توضیح خواهیم داد تا نسبت به پروژه خود، بهترین روش را انتخاب و اجرا نمایید.
به طور کلی هرگونه صحبت در مورد برند شما در صورتی که با لینک یا بدون لینک باشد، به نوعی برند منشن است. اما آیا این کار تنها به قصد فریب گوگل انجام می شود؟ پاسخ خیر است. ما به عنوان یک دیجیتال مارکتر می توانیم دید بازاریابی به این موضوع داشته باشیم و علاقه مند باشیم که در سطح وب در مورد برند ما صحبت شود تا برند ما به مخاطبان شناسانده شود و مشتریان بیشتر و وفادار تری را جذب نماییم.
همچنین لازم است بدانید که ذکر نام برند تنها به صورت مثبت انجام نمی شود و ممکن است گاهی نیز برای انتقاد از ما استفاده شود و کاربران در مورد برند ما صحبت های منفی را انجام دهند که این یک اتفاق ناخوشایند است.
به مانند هر اقدام دیگری در سئو و به خصوص در سئو خارجی، باید تعادل را در انجام برند منشن حفظ نمایید. یعنی از انواع مختلف آن و به تعداد مناسب استفاده نمایید تا گوگل به شما شک نکند. قرار گیری لینک سازی برند منشن در کنار دیگر انواع لینک سازی این حسن را دارد که شما طبیعی تر کار نموده و دستتان برای گوگل رو نشود.
شما می توانید این کار را به متخصصین با تجربه بسپارید تا کمترین ریسک ممکن را در پروژه داشته باشید و کار با کیفیت کافی انجام شود.
مزایا برند منشن:
انجام این مدل از لینک سازی مزایایی دارد که ممکن است با آن آشنایی نداشته باشید که در ادامه چند مورد از آن ها را نام خواهیم برد:
- طبیعی تر شدن روند لینک سازی و سئو برای گوگل
- جذب مخاطبان جدید
- تغییر نظر افراد نسبت به برند خود
- بالاتر بردن برند اورنس (شناخت از برند)
- بازاریابی
معایب برند منشن
هر چیزی که مزایایی دارد قطعا یک معایبی هم دارد که ما در ادامه معایب این مدل از لینک سازی را برای شما عزیزان لیست نموده ایم:
- قدرت کمتر نسبت به رپورتاژ های حاوی لینک
- برند منشن ممکن است منفی و انتقادی باشد
- هزینه زیاد نسبت به قدرت دریافتی
رپورتاژ برند منشن چیست؟
زمانی که شما در رپورتاژ های خود کار ذکر نام برند را انجام می دهید در واقع رپورتاژ خود را به یک رپورتاژ برند منشن تبدیل نموده اید که می تواند برای شما اهداف سئویی و یا مارکتینگی داشته باشد.
امروزه رپورتاژ هایی با عنوان رپورتاژ برند منشن به فروش گذاشته می شوند که معمولا قیمت پایین تری نسبت به رپورتاژ های لینک دار دارند. زیرا وقتی لینکی در رپورتاژ وجود ندارد، قدرتی از سایت مبدا منتقل نمی شود که ضرر کند.
سوالات متداول:
آیا می توانیم خودمان لینک سازی برند منشن را انجام دهیم؟
بله، اگر شما آشنایی کافی با سئو را دارید می توانید این کار را انجام دهید اما پیشنهاد می شود که به یک متخصص سپرده شود.
آیا برند منشن برای سئو خوب است؟
بدون شک بله. اما نه در تعداد پایین. باید در تعداد بالا در سطح وب در مورد برند شما صحبت شود تا تاثیر مثبت را از ذکر برند خود دریافت نمایید که یکی از دلایل بالا بودن هزینه ها که در قسمت معایب ذکر نمودیم نیز همین است.
چرا بک لینک سازی برندینگ انجام دهیم؟
بک لینک سازی از روشهای مهم جهت بهبود رتبه سایت برای موتورهای جستجو است. اما به دلیل تغییرات الگوریتمهای گوگل، این روزها بک لینک هایی که به سایت ارجاع میشوند باید ارزش بیشتری داشته باشند، به همین منظور باید دارای محتوای ارزشمند و منحصر به فرد و مرتبط نیز باشند. بک لینک سازی برندینگ نیز یکی از روشهایی است که به افزایش اعتبار و برندینگ سایت شما کمک خواهد کرد. در این روش، لینکها به صورت طبیعی و ارگانیک از سایتهایی ارجاع داده میشوند که به موضوعات برند و سایت شما مربوطند. بک لینک سازی برندینگ در واقع زمینه سازی برای ارتقای رتبه و ترافیک وبسایت شما در موتورهای جستجو است. این کار می تواند باعث افزایش اعتبار و اعتماد کاربران به برند شما و در نهایت به افزایش فروش و درآمد تبدیل شود.
بک لینک سازی برندینگ برای چه سایت هایی مفید است؟
از آنجایی که تمرکز بک لینک سازی برندینگ بر روی معرفی وب سایت و حوزه کاری آن است، بیشترین تاثیر را بر روی سایت های تازه تاسیس و وب سایت هایی با حوزه کاری پر رقابت دارد. برای یک برند موفق، حضور در شبکه های اجتمایی، بک لینک سازی در بازار محصولات و خدمات، بلاگ های مرتبط، وبسایت های خبری و سایر سایت هایی که معرفی برند کمک می کنند، بسیار مهم و ضروری است. پس اگر به دنبال یک تجربه متفاوت از بک لینک سازی هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.
توضیحات تکمیلی کاره:
در این کاره بیش از ۲۵۰ بک لینک از وب سایت هایی با اتوریتی بالا از انواع مختلف (اجتمایی، کامنتی، سوشال بوک مارک، سایت های ویکی و غیره) در قالب معرفی وب سایت و حوضه کاری انجام می شود.
مشتری بعد از انجام سفارش، به طور مشخص موارد زیر را تحویل خواهد گرفت:
گزارش کار و لیست بک لینک های ایجاد شده طبق یک فایل متنی تحویل مشتری خواهد گردید.
مبنای قیمتگذاری پایه
۶۵۰,۰۰۰ تومان برای درج ۲۵۰ بک ترکیبی از دامنه هایی با اعتبار ۳۰ تا ۹۹
ثبت سفارش:
جهت ثبت سفارش تصویری از فیش واریزی به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۰۶۲۶۶۷۱۷۱ بنام یوسف یوسفی را به آدرس آیدی تلگرام http://t.me/sharj2call ارسال کنید.