آرایشی چشم و ابرو

بررسی ۳۶ مدل از بهترین سایه چشم های موجود در بازار ایران

سایه چشم خوب چی بخرم؟

مقدمه:

سایه چشم خوب چی بخرم؟ آیا قصد خرید بهترین و کاربردی ترین های موجود در بازار را دارید؟ با بررسی ۳۶ نوع از بهترین سایه چشم ها، همراه ما باشید.

چرا باید سایه چشم بخرم؟

در عصر اینستاگرام ، ترس و دلهره در مورد ایجاد آرایش چشم بسیار عادی است. به نظر می رسد هر آموزشی که می بینیم شامل ترکیب پیچیده، خط چشم گربه ای بی عیب و نقص یا چین و چروک های بریده بریده است . در حالی که این ظاهر در نوع خود زیبا و الهام بخش است، اما ما معمولاً می خواهیم از چیزی ساده تر الهام بگیریم. از این گذشته، ما نمی دانیم که صبح روزهای هفته شما چگونه است. اما همه شما خیلی عجله دارید چون نمی توانید ۱۵ دقیقه جلوی آینه بنشینید و آرایش چشم خود را کامل کنید. در واقع، اگر ۱۵ دقیقه در کل برای آماده شدن فرصت داشته باشیم، خوش شانس هستیم. شاید ما در این عقیده تنها باشیم، اما پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

خیلی سخت نگیرید. به این دلیل که آرایش چشم ساده است یعنی این طور نیست که ایجاد یک سایه چشم ایده آل، خیلی سخت و خسته کننده باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر مطالعه نکات کاربردی در ایجاد سایه چشم عالی لیستی از ۳۶ نوع سایه چشم پر فروش را در اختیار داشته باشید.

نکات کاربردی – سایه چشم خوب چی بخرم؟

اگر می خواهید هر جایی در چشمتان بیشتر برجسته شود، از رنگ روشن تری استفاده کنید. “همچنین می توانید از چندین رنگ برای ایجاد ابعاد مختلف استفاده کنید.”

بهتر است. جهت طبیعی تر جلوه شدن چشمتان از سایه های کم رنگ برای روز استفاده کنید. و از سایه های روشن و براق تر در شب استفاده کنید.

همیشه سایه چشمی را انتخاب کنید. که رنگ آن متناسب با پوست و رنگ چشم شما باشد.

اگر می خواهید چشمانتان بیشتر از دیگر نقاط صورتتان نمایان باشد بهتر است از سایه چشم های تیره تر استفاده کنید و وقتی آرایش چشمتان تمام شد می توانید آرایش لب ها و جاهای دیگر صورتتان را کم رنگ تر انجام دهید.

پیشنهاد می شود برای پوستهای تیره از رنگهایی که یک یا دو درجه از پوست شما روشن تر باشد استفاده کنید. حتی می توانید در سایه ها از رنگ طلائی و یا نقره ای استفاده کنید.

هنگام خرید حتما از استاندارد های موجود و اصل بودن محصول اطمینان حاصل نمایید زیرا چشم ها و اطراف چشم ها بسیار حساس هستند. پس نیاز به دقت و مراقبت بیشتری دارند.

همچنین شما می توانید با کلیک بر روی متن اینجا به سایر محصولات در سایت ما دسترسی داشته باشید.

نظرات و انتقادات خود را در خصوص موضوع: خط چشم خوب چی بخرم برای ما ارسال کنید!

منبع
سایت تودی
دکمه بازگشت به بالا

در خبرنامه ما عضو شوید.

آخرین مطالب و آموزش ها رو سریعتر از بقیه در ایمیلتان دریافت کنید.