آرایشی چشم و ابرو

ریمل خوب چی بخرم؟ راهنمای نهایی انتخاب و خرید ریمل

هنگام خرید ریمل به چه مواردی توجه کنیم؟

ریمل خوب چی بخرم

آیا می دانید یک ریمل مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا مژه ها را بدون پوسته پوسته شدن و آسیب دیدگی خوب بپوشاند؟ خواص ریمل خوب را بیاموزید – با آگاهی از خواص ریمل ها بالاخره انتخاب ریمل مناسب برای شما آسان تر خواهد شد.

یکی از بزرگترین سردردهای زنان انتخاب یک محصول مناسب تقویت مژه است. در واقع، یافتن مواد آرایشی که کاملا پاسخگوی نیازهای ما باشد، واقعاً دشوار است. حتی اگر همه انتظار ندارند که اثرات یکسانی به دست آورند. مواردی وجود دارد که یک ریمل خوب باید از آن ویژگی ها برخوردار باشد. دریابید که ریمل مورد استفاده شما این ویژگی ها را دارد یا نه!

ریمل چیست؟

ریمل نوعی لوازم آرایشی است که می تواند برای افزایش حجم، طول و درخشندگی مژه ها از آن استفاده شود. از موادی مانند موم یا پلاستیک ساخته شده است که در لوله قرار می گیرد و برای زدن ریمل روی مژه ها استفاده می شود. انواع مختلفی از ریمل در بازار وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند.

آشنایی با خواص یک ریمل خوب قبل از خرید:

۱- برس خوش فرم

یکی از مهمترین عناصر یک ریمل خوب برس آن است. اگر شکل آن درست نباشد و اگر از مواد بی کیفیت ساخته شده باشد، مژه ها را به خوبی نمی پوشاند. اندازه بسته ریمل باید مناسب برای دو نوع افراد باشد. افرادی که چشمان کوچک و بزرگی دارند به یک میزان مناسب باشد. بهترین ریمل ها دارای برس های سیلیکونی هستند که انعطاف پذیری بیشتری دارند. خود را به شکل چشم تنظیم می کنند و خراشیده نمی شوند. برای مبتلایان به آلرژی بی خطر هستند و باعث تحریک نمی شوند.

۲- مواد نرم کننده مژه

روند رو به رشدی وجود دارد که به ریمل های نرم کننده مژه توجه شده است. و این یک رویکرد کاملا منطقی است زیرا ما می توانیم با انتخاب ریملی با ویژگی های نرم کننده مژه از مژه های خود مراقبت کنیم. به طور طبیعی، چنین محصولی جایگزین سرم مژه نمی شود یا رشد مژه را به طرز چشمگیری افزایش نمی دهد، با این حال به طور مداوم از مو مراقبت می کند و به آنها کمک می کند تا مواد مغذی و مرطوب در آنها باقی بمانند.

۳- فرمول عاری از مواد مضر

بهتر است لیست مواد اولیه یک محصول را نه تنها برای یافتن مواد سازنده، بلکه برای اطمینان از عدم وجود مواد خطرناک بررسی کنید. واقعیت غم انگیز این است که اکثر زنان به ندرت به اجزای تشکیل دهنده ریمل توجه می کنند، بنابراین تولیدکنندگان از نظر ترکیب فرمول ها نوعی آزادی را احساس می کنند. در یک ریمل خوب به جای مواد پیوند خورنده، حالت دهنده مژه و رنگ دهنده، باید از رنگدانه های معدنی و همچنین موم های طبیعی استفاده شود.

همچنین ریمل بهتر است از بسیاری از مواد نگهدارنده، الکل های مضر و عناصر سنگین مانند جیوه یا نیکل نیز عاری باشد. این یک مزیت نیز محسوب می شود. اما غالباً، ریمل ها حاوی آلومینیوم هستند که در گروه فلزات خطرناک نیز دسته بندی می شوند. بنابراین، بهتر است قبل از خرید ریمل خاص با لیست مواد تشکیل دهنده آن آشنا شوید.

۴- سازگاری سبک و مخملی

یک ریمل کامل باید به راحتی در مژه ها پخش شود. در بیشتر موارد، این اپلیکاتور است که این کار را آسان می کند. با این حال اگر فرمول خیلی ضخیم، غلیظ و سنگین باشد. حتی بهترین برس ریمل هم کمکی نمی کند. متأسفانه، یافتن محصولی با بافت مناسب دشوار است. در بیشتر موارد، ریمل های ارزان قیمت یا بسیار آبکی هستند که باعث لک شدن پلک ها می شوند. یا بسیار ضخیم هستند و از این رو کلوخه ها ایجاد می شوند. قوام مخملی برای ممانعت از شل شدن مژه ها و همچنین مانعی برای جلوگیری از لکه ها و پوسته پوسته شدن استفاده شود. همچنین کیفیتی مناسب برای ریمل های گران قیمت است.

لطفا” نظرات و انتقادات خود را در خصوص موضوع: ریمل خوب چی بخرم؟ برای ما ارسال کنید!

دکمه بازگشت به بالا

در خبرنامه ما عضو شوید.

آخرین مطالب و آموزش ها رو سریعتر از بقیه در ایمیلتان دریافت کنید.