آرایش لب

راهنمای نهایی انتخاب و خرید رژ لب مایع

مقدمه:

بازار زیبایی از رژ لب های مایع مختلف با رنگ های مختلف اشباع شده است. و من شخصاً نمی توانم این تنوع وسیع رنگ و کارایی را معرفی کنم. رژ لب زمانی که شما حالت آرایشی ندارید می تواند معجزه کند. این می تواند تمام توجه را به لب های شما جلب کند تا آن صورت بدون آرایش. رژلب‌ها در اشکال مختلف وجود دارند تا ظاهر شما را زیباتر کنند و از بین آنها، بسیاری ترجیح می‌دهند که رژ لب مایع داشته باشند. رژ لب های مایع برای افرادی که به سختی می توانند یک فرم لب کامل با چوب ایجاد کنند، عزیزتر است. و در مورد رژ لب مایع می توان با استفاده از اپلیکاتور طرح و شکل دقیق لب ها را ایجاد کرد. 

امروزه گزینه های مختلفی برای انتخاب حتی در رژلب های مایع وجود دارد، مانند رژ لب مایع مات ، رژ لب مایع نیمه مات، رژ لب مایع خامه ای و بسیاری موارد دیگر. اگر می خواهید بهترین رژ لب مایع را با فرمولاسیون و سایه انتخابی خود خریداری کنید نیازی نیست نگران امتحان کردن آن‌ها باشید، می‌توانید با استفاده از ویژگی ( سایه‌تان را بیابید ) به سادگی با خرید آنلاین رژ لب‌های مایع در زمان خود صرفه‌جویی کنید .

انواع رژ لب مایع

انتخاب رژ لب مایع در میان گزینه‌های مختلف می‌تواند ترسناک باشد. اگر اطلاعات کافی در خصوص این گزینه ها را ندارید نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا با راهنمای انواع مختلف رژ لب مایع که می توانید انتخاب کنید، به شما کمک کنیم.

رژ لب مایع صربی

به یاد داشته باشید که چگونه آرزو می کردید که رژ لب مایع در سایه های بیشتری به خصوص صربی رنگ موجود باشد؟ بله، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. شما لیست سایه‌های مختلفی از رژ لب‌های مایع صربی رنگ دریافت می‌کنید، زیرا ما می‌دانیم که این رژلب برای یک ظاهر اداری یا زمانی که در لباس رسمی خود هستید عالی است.

 رژ لب مایع مات

رژ لب مات فقط به استیک ها محدود نمی شود، می توانید آنها را به شکل مایع نیز تهیه کنید. و نگران خشک شدن رژ لب های مایع مات نباشید، فقط باید یک لایه نازک از بالم لب بزنید و خوب است که از رژ لب مایع مات مورد علاقه خود استفاده کنید. 

رژ لب مایع کرمی

رژ لب مایع کرمی مخصوص خانم هایی است که می خواهند رژ لب مایع آنها بافتی کره ای داشته باشد. اگر کسی هستید که لب‌های مرطوب را دوست دارید، باید این نوع رژ لب را انتخاب کنید. در  انتهای مطلب، گزینه‌های مختلفی از رژ لب مایع قرمز گرفته تا رژ لب مایع صورتی با بافت کرمی را خواهید داشت.

رژ لب مایع وگان

برای همه کسانی که ترجیح می دهند از محصولات بدون ظلم استفاده کنند، رژ لب های مایع گیاهی برای افرادی مانند شما ساخته شده است. این رژلب ها حاوی هیچ گونه مواد مشتق شده از حیوانات نیستند و به شما این امکان را می دهند که بدون هیچ احساس گناهی آرایش کنید.

چگونه از رژ لب مایع استفاده کنیم؟

استفاده از رژ لب مایع ممکن است برای برخی افراد کمی مشکل باشد، اما برای برخی، آسان‌ترین کار است. مهم نیست که چقدر در آرایش مهارت دارید. در اینجا یک راهنمای گام به گام آسان در مورد نحوه استفاده از رژ لب مایع برای همه شما وجود دارد.

گام اول:

لب های خود را با یک اسکراب لب ملایم آماده کنید. انجام این کار با از بین بردن پوست مرده به لب های شما کمک می کند صاف و لطیف شوند.

گام دوم:

هنگامی که لب‌هایتان به‌درستی مالش داده شد، می‌توانید از هر زیرسازی لب برای ایجاد رنگ پایه برای لب‌هایتان استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا رنگدانه بهتری در رژ لب خود داشته باشید.

گام سوم:

یک خط لب بردارید و دور لب‌هایتان را خط بکشید. به یاد داشته باشید که سایه خط لب را انتخاب کنید که با رنگ رژ لب مایع شما مطابقت داشته باشد .

گام چهارم:

حالا استفاده از رژ لب مایع را شروع کنید. سعی کنید ابتدا از مرکز لب‌هایتان شروع کنید و در حالی که لب‌هایتان را پر می‌کنید، یک حرکت صاف تا گوشه‌ی لب‌هایتان بکشید. گوشه لب ها را با احتیاط بمالید چون نازک تر هستند و باید حساسیت و دقت بیشتری در استفاده از رژ لب در نواحی نازک تر داشته باشید.

گام آخر:

یک تکه پنبه بردارید، مقداری پاک‌کننده آرایش یا آب میسلار بریزید و اضافی اطراف لب‌هایتان را پاک کنید.

چگونه رژ لب مایع را پاک کنیم؟

پاک کردن آرایش زمانی آسان می شود که روش صحیح انجام آن را بدانید. اگر محصولات مناسب همراه خود دارید، می توانید بدون هیچ زحمتی آرایش خود را پاک کنید. اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید رژ لب مایع را پاک کنید، اولین چیزی که ممکن است به ذهن شما خطور کند لکه قوی روی لب ها پس از برداشتن است. خوب، نگران نباشید، در اینجا بهترین روش برای انجام درست آن بیان شده است.

روغن بچه: اگر روغن بچه در خانه دارید، می توانید مقدار کمی از آن را روی یک پد پنبه ای بردارید و از آن برای پاک کردن رژ لب استفاده کنید.

میسلار واتر: میسلار واتر انتخاب بهتری نسبت به پاک کننده های آرایش موجود در بازار است. جزء غیر خشن آن باعث می شود که به راحتی اعمال شود و لکه لب از بین برود.

وازلین: این یک ژله نفتی است و از این رو وقتی از آن به عنوان پاک کننده مایع رژ لب استفاده می کنید معجزه می کند .

بالم لب: این محصول به جیب شما فشار نمی آورد زیرا این محصول از قبل در کیف شما قرار دارد. فقط بالم لب را بمالید و بگذارید ۲ تا ۳ دقیقه بماند و پاک کنید.

اسکراب لب: اسکراب به طور کلی برای از بین بردن پوست مرده لب استفاده می شود و از این رو می تواند به از بین بردن لکه های رژ لب نیز کمک کند.

من از این نوع رژ لب ها تعداد زیادی در کیت خود دارم و با وجود رنگهای زیبا و زیبایی های مختلف، فقط باید اطمینان حاصل کنم که می دانم چگونه از آن به درستی استفاده کنم وگرنه همه این فرمول های زیبا به هدر می روند.

قبل از هر چیز توجه داشته باشید که یک خط ترد و تمیز برای این نوع از رژ لب ها ایجاد کنید. واقعا مهم است که قبل از رسم، تصور کنید می خواهید چه شکل یا رنگی را بر روی لب ها رسم کنید.

دانستنی ها و جمع بندی رژ لب های مایع:

این نوع رژ لب ها مانند خنک کننده ها، خواهر کوچکتر رژ لب هستند. آنها یک تغییر سرگرم کننده و تازه از موارد کلاسیک هستند. و در حال حاضر در همه جا وجود دارند. تقریباً هر مارکی نسخه ای از آنها را عرضه کرده است اما شناسایی و شناخت بهترین مارک کاری دشوار به نظر می رسد. ما اینجا هستیم تا دانش خود را در مورد رژ لب های مایع با شما به اشتراک بگذاریم. همچینین در ادامه به معرفی ۳۶ نوع از بهترین و محبوب ترین رژ لب های مایع پرداخت ایم. به پایین اسکرول کنید و با ما همراه باشید.

همچنین شما می توانید با کلیک بر روی متن اینجا به سایر محصولات در سایت ما دسترسی داشته باشید.

لطفا نظرات و انتقادات خود را در خصوص موضوع: فوق برای ما ارسال کنید!

دکمه بازگشت به بالا

در خبرنامه ما عضو شوید.

آخرین مطالب و آموزش ها رو سریعتر از بقیه در ایمیلتان دریافت کنید.