آرایش لب

کرم نرم کننده لب

کرم نرم کننده لب خوب چی بخرم؟ آیا قصد خرید کاربردی ترین های موجود در بازار ایران را دارید؟ با بررسی ۳۶ نوع از بهترین ها همراه ما باشید.

کرم نرم کننده لب

کرم نرم کننده لب یا بالم لب، ماده ای مومی مانند است. که به صورت موضعی بر روی لب های دهان قرار می گیرد. تا لب های ترک خورده یا خشک شده، ورم های گوشه ای و استوماتیت یا تبخال را تسکین دهد.

بالم لب اغلب حاوی موم کارناوبا، کافور، الکل استیل، لانولین، پارافین و پترولاتوم و سایر مواد تشکیل دهنده است. برخی از انواع آن شامل رنگ، طعم، عطر، منتول، فنل، اسید سالیسیلیک و ضد آفتاب هستند. هدف اصلی از بالم کردن لب ایجاد لایه ای مسدود کننده روی سطح لب است تا رطوبت لب ها را ببندد و آنها را از قرار گرفتن در معرض خارجی محافظت کند.

هوای خشک، درجه حرارت سرد و باد همگی با جلب رطوبت از بدن، اثر خشکی دارند. لب ها به دلیل نازک بودن پوست بسیار آسیب پذیر هستند و بنابراین اغلب اولین ناحیه ای هستند که علائم خشکی را نشان می دهند. مواد مسدود کننده مانند موم و ژله نفتی از افت رطوبت جلوگیری کرده و راحتی لب را حفظ می کنند. در حالی که مواد خوشبو کننده، رنگ دهنده ها، ضد آفتاب ها و داروهای مختلف می توانند مزایای خاص و عجیب دیگری را به همراه داشته باشند.

بالم های لب را اغلب به شکل لوله ای به سبک رژ لب که می توان یافت. و مستقیماً امکان استفاده از آنها وجود دارد. نرم کننده های لب اولین بار در دهه ۱۸۸۰ توسط چارلز براون فلیت به بازار عرضه شدند.

[digikala81609267306]

همچنین شما می توانید با کلیک بر روی متن اینجا به سایر محصولات در سایت ما دسترسی داشته باشید.

لطفا نظرات و انتقادات خود را در خصوص موضوع: کرم نرم کننده لب خوب چی بخرم؟ برای ما ارسال کنید!

a48a5e3f 231f 4102 a1a8 e900adbd3a95
دکمه بازگشت به بالا

در خبرنامه ما عضو شوید.

آخرین مطالب و آموزش ها رو سریعتر از بقیه در ایمیلتان دریافت کنید.