چگونه پست اجتماعی خود را با تصاویر متحرک ارتقا دهید؟
مقدمه:
با رنگهای مناسب، فونتهای پررنگ و تصاویر جذاب، چه چیز دیگری برای جذابتر کردن پست رسانههای اجتماعی خود نیاز دارید؟ ما میدانیم. تصاوير متحرك! تصاویر متحرک جدیدترین تبلیغات در دنیای همیشه در حال تغییر بازاریابی رسانههای اجتماعی هستند و ما میتوانیم به شما نشان دهیم که چگونه از آنها برای جذب بیشتر پستهای رسانههای اجتماعی خود استفاده کنید.
رسانههای اجتماعی مملو از رقابت شدید است. شما در برابر برندهای بی شمار دیگری هستید که سعی می کنند مخاطبان خود را از طریق تکنیک های بازاریابی محتوا مشابه شما هدف قرار دهند. برای متمایز شدن از دیگران باید کار خاصی انجام دهید.
تصاویر متحرک ایده ای عالی برای افزودن ارزش به محتوای شما و انتقال پیام شما به روشی جذاب و سریع هستند. کاربران شبکه های اجتماعی اگر دارای عناصر متحرک (به معنای واقعی و مجازی) باشد، احتمالاً از پیمایش دست می کشند و به پست شما نگاه می کنند. برای بهینه سازی پست های رسانه های اجتماعی خود نیازی به داشتن تخصص انیمیشن یا موشن گرافیک ندارید. شما می توانید این کار را به راحتی با سازنده انیمیشن آنلاین Desygner انجام دهید ، حتی اگر قبلاً هرگز با انیمیشن کار نکرده باشید. همچنین شما می توانید برای دانلود تصاویر متحرک آماده از سایت gifgif.ir که دارای انواع مختلف (تصاویر متحرک – گیف واتساپ – استیکر عاشقانه و غیره) است کمک بگیرید.
چرا تصاویر متحرک محبوب هستند؟
آنها در حال حاضر بسیار محبوب هستند زیرا نه تنها می توانید آنها را ذخیره کنید و آنها را به اشتراک بگذارید، بلکه آنها همچنین با واکنش عاطفی همراه هستند.
مردم فقط آنها را تماشا نمی کنند. آنها آنها را بارها و بارها تکرار می کنند.
از GIF برای بیان احساسات و همچنین برای نشان دادن چیزها به روشی آسان و قابل درک استفاده شده است. آنها بسیار بصری و آسان برای درک هستند. گیف ها روشی عالی برای انتقال ایده های پیچیده هستند.
برای به اشتراک گذاشتن احساسات و جلب توجه استفاده می شود
آنها بار شناختی را کاهش می دهند و تعامل را افزایش می دهند
آنها الهام بخش و مبتکر هستند
آنها به راحتی ویروسی می شوند
راهی عالی برای ارسال سریع و مختصر پیام های پیچیده هستند.
پیامهایی که از طریق فایلهای GIF منتقل میشوند را میتوان به راحتی توسط جوانانی که با اطلاعات روزانه غرق شدهاند به اشتراک گذاشت.
چگونه با Desygner پست های رسانه های اجتماعی را متحرک کنیم؟
آیا می خواهید با افزودن کمی swoosh، jump، bounce یا glow، پست های اجتماعی جذابی ایجاد کنید؟ با سازنده تصویر متحرک Desygner، افزودن انیمیشن به طرحهای شما هرگز آسانتر نبوده است.
شما می توانید بلافاصله با چند کلیک محتوای خود را جذاب تر کنید. در اینجا راهنمای گام به گام است.
مرحله ۱: طرح خود را باز کنید و گزینه Animation را در نوار کناری انتخاب کنید.
مرحله ۲: افکت انیمیشن مورد علاقه خود را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید.
مرحله ۳: مدت زمان ورود/خروج را تنظیم کنید. با این کار می توانید زمان اثر را کنترل کنید.
طراحی خود را با عناصر متحرک کنید:
سبک انیمیشن انتخابی خود را به هر عنصری که می خواهید در حال حرکت در پست مشاهده کنید اضافه کنید و بررسی کنید که هنگام پیش نمایش جمعی چگونه به نظر می رسند.
برای این کار ابتدا باید گزینه “Element Animation” را انتخاب کنید. سپس با کلیک بر روی افکت یک انیمیشن خاص به آن عنصر اضافه کنید.
عناصر می توانند متون، آرم ها، آیکون ها و حتی لایه های پس زمینه باشند.
سبک های انیمیشن و مدت زمان را کنترل کنید:
سازنده تصاویر متحرک Desygner طیف گسترده ای از سبک های انیمیشن را ارائه می دهد که می توانید از بین آنها یکی را انتخاب کنید.
زمان سبک انیمیشن خود را کنترل کنید، عنصری را که حاوی جلوه انیمیشن است انتخاب کنید و تعداد ثانیه ها را در تنظیمات Duration In/Out وارد کنید. با استفاده از این ویژگی می توانید افکت انیمیشن خود را با سرعت بیشتر یا کندتر اجرا کنید.
به خاطر داشته باشید که انیمیشن ها تصویر شما را به فرمت ویدیویی تبدیل می کنند، بنابراین هر چه مدت زمان انیمیشن بیشتر باشد، ویدیوی شما طولانی تر خواهد بود.
تصویر متحرک خود را دانلود کنید:
پس از اتمام افزودن و ویرایش انیمیشن ها، دکمه دانلود را بزنید تا نتیجه نهایی را ببینید.
پست رسانه اجتماعی شما پس از انتشار به این شکل است. قبل از انتشار ، مطمئن شوید که انیمیشن ها به خوبی پخش می شوند و پست مطابق با استراتژی محتوای برند شما است .
تعامل کاربر را با تصاویر متحرک افزایش دهید:
کاربر متوسط رسانههای اجتماعی به سرعت در فید خود پیمایش میکند، پستهای متوسط را نادیده میگیرد و زمان بیشتری را صرف تماشای پستهایی میکند که موفق به جلب توجه او میشوند. هنگامی که عناصر متحرک در یک پست وجود دارد، احتمال بیشتری وجود دارد که کاربر پیمایش را متوقف کند و محتوای پست شما را ببیند. این به شما فرصتی شگفت انگیز برای انتقال پیام خود می دهد.
علاوه بر این، انیمیشنها میانبری برای دریافت طرحهای جذاب و خلاقانهتر هستند تا بتوانید کارهای بیشتری را در زمان و هزینه کمتر انجام دهید. قبل از تولیدکنندگان تصاویر متحرک، فقط میتوانستید از ویدیوها برای جذابتر کردن پستهای رسانههای اجتماعی خود استفاده کنید.
فیلمبرداری و ویرایش فیلم ها زمان بر است. اما Desygner و gifgif.ir یک راه سریع و آسان هستند.
چگونه همانند یک دیجیتال مارکتر تصاویر برند خود را متمایز کنیم؟
لوگوی خود را متحرک کنید
لوگوی شما چهره برند شماست. چگونه هویت برند خود را جذاب تر می کنید؟ یک راه عالی این است که لوگوی خود را با Desygner ایجاد کنید و انیمیشن ها را اضافه کنید.
اگر لوگوی ثابت خود را روی پستهای رسانههای اجتماعی خود قرار میدهید، بهترین استفاده را از رسانههای اجتماعی که به خوبی به دست آوردهاید، نخواهید داشت. میتوانید لوگوی خود را متحرکتر کنید تا بینندگان بتوانند به سرعت آن را ببینند.
از فلش های متحرک برای ترغیب کاربران به کشیدن انگشت استفاده کنید
پست های چرخ فلک در اینستاگرام یک راه عالی برای افزودن چندین تصویر به یک پست اجتماعی است. اما چگونه میتوانید مطمئن شوید که بینندگانتان تمام تصاویری را که به پست اضافه کردهاید، بکشند و مرور کنند؟
می توانید فلش های متحرک را در یک لبه پست اضافه کنید تا نشان دهد که تصاویر بیشتری در پست وجود دارد. فلش کشویی یا پرش نیز آنها را بیشتر علاقه مند می کند و کاربران را به کشیدن و مشاهده ادامه صفحات ترغیب می کند.
پین های خود را متحرک کنید
Pinterest یک راه عالی برای عمومی کردن پست های وبلاگ شما و رساندن ایده های خود به مخاطبان گسترده تر است. پینترست در حال حاضر یک پلتفرم بسیار جذاب است، اما میتوانید با آیکونهای متحرک پینهای خود را جذابتر کنید.
میتوانید ایدههای مهم را برجسته کنید و با انیمیشنها تعامل بیشتری در Pinterest داشته باشید. نه تنها این، انیمیشن ها تصاویر استاتیک را به GIF تبدیل می کنند که راهی عالی برای تنوع بخشیدن به پین بردهای شماست.
اینفوگرافیک متحرک
نمودارها، میله ها، درصدها و نمودارهای خطی می توانند خسته کننده باشند! وقتی برای استراحت در فید اینستاگرام خود یک اسکرول کوتاه انجام می دهند، هیچ کس نمی خواهد به آمار نگاه کند. بنابراین چگونه مخاطبان خود را بدون خسته کردن آنها به اینفوگرافیک خود جذب می کنید؟
متحرک سازی اعداد و نمودارها هضم اطلاعات را برای کاربران آسان تر می کند و همچنان علاقه مند می شوند. می توانید اجازه دهید نوارها یکی یکی بیرون بیایند تا کاربران مقادیر را با هم مقایسه کنند یا ارقام و درصدهای مهم را برای جلب توجه جهش کنند.
سخن پایانی:
صدای برند منحصربهفرد چیزی است که میتواند شرکت شما را در سر و صدای هزاران برند که تلاش میکنند کالاها و خدمات خود را در پلتفرمهای رسانههای اجتماعی عرضه کنند، متمایز کند. پست های اجتماعی متحرک به شما کمک می کند هویتی متفاوت و متمایز از هر چیز دیگری ایجاد کنید.