دسته بندی نشده

انتخاب زیورآلات شیک و مناسب به همراه نکات طلایی

مقدمه:

به طور کلی زیورالات می تواند ظاهر ساده ی شما را تغییر دهد. انتخاب زیورآلات به دلیل قیمت بالایی که دارند باید با دقت انتخاب شوند، تا از انتخاب خود بعد از مدتی خسته نشوید. باید به کیفیت زیوآلاتی که استفاده می کنید دقت کنید. در ادامه مطلب از سنگ های که در زیور الات به کار می روند؛ و همچنین چگونه انتخاب کردن یک فرم زیبا برای استایل خود را ارئه داده ایم.

سنگ های که در طبیعت برای صنعت جواهر سازی استفاده می شود؟

سنگ های که در طبیعت برای صنعت جواهر سازی استفاده می شود

به طورکلی انواع سنگ های طبیعی گران قیمتی وجود دارد؛ که در سرتاسر دنیا می شود آن ها را استخراج کرد. به طور معمول بیشترین سنگ های که در ساخت زیورآلات به کار می رود، سنگ های یاقوت و زمرد می باشد، که با استفاده از حرارت دادن، رنگ آن ها را واضح تر می کنند.
به طور کلی از سنگ های قیمتی بر اساس رنگ و درخشش و همچنین درجه ی سختی سنگ مورد استفاده قرار می دهند.

چگونه سنگ های تقلبی و اصل را تشخیص دهیم؟

چگونه سنگ های تقلبی و اصل را تشخیص دهیم

در این موارد شما میتوانید از موادهای گوناگونی برای تقلبی بودن سنگ ها استفاده کنید. سنگ های تقلبی با استفاده از شیشه و زیرکونیا مکعب تشکیل شده اند. این گونه سنگ ها را برای کسانس که بودجه کمتری دارند می توانند استفاده کنند.

سنگ های قیمتی در چه نمونه از فلزات قرار می گیرد؟

به طور کلی سنگ های قیمتی در فلزات گران بهای مورد استفاده قرار می گیرند که شامل طلا و پلاتین هستند.
انواع طلا به صورت زیر معرفی می شود، که شما میتوانید طبق سلیقه خود بهترین گزینه را انخاب کنید.

انواع طلا به چه صورت می باشد؟

انواع طلا به چه صورت می باشد

  1. طلاهای سفید: این گونه فلزات دارای درخشش سفید نقره ای می باشد و معمولا در رودیم؛ فلز سفیدی روکش می شود که همین عامل باعث درخشش بیشتر و همچنین مقاومت بیشتر طلا می شود.
  2. طلای زرد: افرادی که طرفدار طلاهای سنتی و کلاسیک هستند بهترین انتخاب برای آن ها طلای زرد می باشد. طلای زرد دارای رنگ گرم و درخشش زیاد می باشد.
  3. رز گلد: این گونه فلزها دارای رنگ صورتی متالیک می باشند، که مستری های ویژه ی خود را دارند.
  4. پلاتین: این گونه فلز دارای دو ویژگی منحصر به فرد می باشد که شامل فلز متراکم و بادوام می باشد. یه طور کلی وزن این فلز سنگین می باشد و می تواند بهترین گزینه برای حلقه ی نامزدی باشد.

چه سبکی برای گردنبند مناسب می باشد؟

چه سبکی برای گردنبند مناسب می باشد

به طور کلی در بازار انواع مختلفی گردنبند وجود دارد؛ که هرکدام دارای وزن و کیفیت جداگانه ای می باشد. به طور معمول گردنبند ها به دو دسته ی ساده و پیچیده تبدیل می شوند. گردنبند های به سبک ساده دارای سنگ های قیمتی می باشند ولی در نمونه پیچیده می تواند تا چندین الماس و یا سنگ های قیمتی دیده شود که این گونه گردنبند ها دارای قیمت بالا و همچنین وزن زیادی می باشد. گردنبند های ساده را می توانید هر روز استفاده کنید و به راحتی با هر لباسی ست می شود.

چه سبکی برای گوشواره مناسب می باشد؟

چه سبکی برای گوشواره مناسب می باشد

به طور معمول گوشواره ها به دو دسته ی ساده و پیچیده تقسیم می شوند. انگشترهای به سبک ساده دارای تک نگین و یا الماس هستند؛ که به صورت اشکال مختلف نمایان می شود، و به صورت پشت بند مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید برای ست کردن لباس های روزمره ی خود از این نمونه گشواره استفاده کنید.
برای ست کردن لباس های رسمی بهتر است از گوشواره های بزرگ و فانتزی مورد استفاده قرار بدهید.

ویژگی های گردنبند برای افراد مختلف:

ویژگی های گردنبند برای افراد مختلف

به طور کلی انواع گردنبند وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها به فرم لباس خود جلوه ی بهتری بدهید. برای انتخاب درست گردنبند مناسب با فرم لباس و گردن خود بهتر است به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید بهترین سبک گردنبند را برای خود انتخاب کنید.

انتخاب گردنبند براساس اندازه گرن:

انتخاب گردنبند براساس اندازه گرن

اگر شما دارای گردن کوتاهی می باشید، بهترین انتخاب برای شما می تواند گردنبندهای ظریف و کوتاه باشد.
اگر در دسته ی افراد گردن بلند و یا متوسط قرار گرفته اید، بهترین گزینه برای شما می تواند پلاک های طلا در سایزهای مختلف باشد. افرادی که دارای گردن های متوسط و بلند هستند هیچ محدودیتی در انتخاب گردنبند ندارند، ولی بهتر است از گردنبند های ضخیم تر استفاده کنند.

انتخاب گردنبند بر اساس یقه لباس:

انتخاب گردنبند بر اساس یقه لباس

اگر یقه ی لباس شما به صورت خط صاف می باشد، بهتر است کلا از گردنبند استفاده نکنیدف و یا اگراستفاده می کنید باید طول ان متوسط باشد. باید توجه داشته باشید که هر چه یقه لباس شما بسته تر باشد شما نیز باید از گردنبند های کوتاه تری استفاده کنید.

ویژگی های گوشواره برای افراد مختلف:

ویژگی های گوشواره برای افراد مختلف

شما می توانید به طور معمول گوشواره های خود را براساس فرم صورت خود انتخاب کنید. در ادامه مطلب انواع فرم صورت به همراه گوشواره مناسب آن را ارائه داده ایم.

  1. افرادی که دارای صورت گرد هستند
    بهترین گزینه برای این گونه افراد استفاده از گوشواره های حلقه ای شکل می باشد و همچنین می توانند از گوشواره های قطره ای بلند نیز مورد استفاده قرار دهند.
  2. افرادی که دارای صورت مربعی شکل هستند
    بهترین انتخاب برای شما گوشواره های دایره ی شکل می باشد. باید توجه داشته باشید از گوشواره های حلقه ای بسیار بزرگ استفاده نکنید.
  3. انتخاب گوشواره مناسب با فرم گوش
    افرادی که دارای لاله گوش کوچک هستند و یا لاله گوش آن ها چسبیده می باشد، بهتر است از گوشواره های بزرگ اکیدا خودداری کنند.
    افرادی که گوش های بزرگی دارند می توانن با استفاده از گشواره های بزرگ، بزرگ بودن گوش خود را مخفی کنند .
    افراد با فرم گوش معمولی هیچ گونه محدودیتی ندارد.

چگونه انگشتر مناسب با دست خود را انتخاب کنیم؟

چگونه انگشتر مناسب با دست خود را انتخاب کنیم

در اولین مرحله شما باید انگشتر را با تناژ رنگ پوست خود انتخاب کنید؛ با انجام دادن این روش انگشتر انتخاب شده بیشر در دست شما نمایش داده می شود.
افرادی که انگشت های کوتاهی دارند، بهتر است از انگشترهای ضخیم استفاده کنند ولی باید توجه کنید که افرادی که دارای دست چاق هستند نباید از انگشترهای ضخیم استفاده کنند.
افرادی که دارای انگشت های کشیده هستند بهتر است از انگشترهای متوسط استفاده کنند.

امیدواریم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده باشیم. لطفا نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در بخش های دیدگاه های سایت، با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا

در خبرنامه ما عضو شوید.

آخرین مطالب و آموزش ها رو سریعتر از بقیه در ایمیلتان دریافت کنید.