آموزش کسب و کار

بررسی موارد مورد نیاز جهت کار و تحصیل در خانه

آیا شما هم جزو افرادی هستید که برای کار و تحصیل در خانه مطالعه می کنید؟ با مطالعه این موارد در کمترین زمان خود را سالم، شاد و سازنده نگه دارید.

۱- در خانه لباس رسمی بپوشید:

نکات زیادی را مشاهده خواهید کرد که به شما توصیه می کنند مانند اینکه قرار است سر کار بروید لباس بپوشید . بسته به کد لباس کار، این ممکن است کمی احساسات شما را از بین ببرد.

روز را تا حد ممکن نزدیک به یک روال عادی ادامه دهید. بنابراین، بلند شوید، دوش بگیرید، صبحانه خود را تحویل بگیرید و لباس بپوشید. تمام روز را در لباس خواب نمانید و روز را تا حد ممکن به روال عادی روز کاری خود شروع کنید.

۲- در خانه فضای کاری ایده آل برای خود ایجاد کنید:

اطمینان حاصل کنید که فضای اختصاصی دارید. و به راحتی به هر آنچه که نیاز دارید دسترسی دارید. همچنین اطمینان حاصل کنید که فضای شما به شما امکان می دهد راحتتر در کنار میز بنشینید. جایی که ساکت است، نور کافی دارد و به شما اجازه می دهد تمرکز کنید.

۳- زمان خود را برای کار و تحصیل در خانه برنامه ریزی کنید:

ساعات روز خود را برنامه ریزی کنید. کنترل خود را در دست بگیرید و روز خود را تنظیم کنید تا بتوانید زمان خود را به طور موثر مدیریت کرده و مثمر ثمر باشید. عوامل مهم در این نکته مهم، انگیزه و بهره وری است. بنابراین یک لیست کار ایجاد کنید و اطمینان حاصل کنید که اولویت ها را رعایت می کنید. و خود را به چالش می کشید.

۴- برای کار و تحصیل در خانه هدف داشته باشید:

بله، این نکته می تواند در تنظیم وقت شما موثر باشد. با این حال، اهمیت آن واقعاً نباید دست کم گرفته شود. برای اینکه خود را در فضای خوشحال نگه دارید، مطمئن شوید که لیست کارهایی که ایجاد می کنید واقع بینانه و قابل دستیابی است. این باعث پاداش بیشتر شما و تمرکز شما می شود.

۵- حواس پرتی ها را به حداقل برسانید:

کلمه مهم در اینجا “به حداقل رساندن” است. حذف یا از بین بردن همه حواس پرتی ها تقریباً غیرممکن است. مخصوصاً که همه ما آنلاین هستیم و تلاش برای چند وظیفه ای مثمر ثمر نخواهد بود. و این عدم توانایی شما را ناامید و آشفته می کند. بنابراین هنگام تنظیم برنامه خود کارهای کوچکی انجام دهید. تا اطمینان حاصل کنید فضای شما آرام است.

۶- وقفه ها را انجام دهید:

وقفه های منظم باعث افزایش بهره وری و تمرکز شما می شود. بعلاوه، اینکه باعث می شود تا روال عادی شما حفظ شود بعنوان مثال: اگر هنگام کار در مطب ۱۱ صبح استراحت قهوه یا چای داشتید، همین کار را در خانه نیز انجام دهید. ورزش بدنی و مهلت زمانی نیز برای حفظ سلامت روان و سلامتی شما مفید است. بنابراین پاهایتان را در وعده ناهار دراز کنید، مدیتیشن کنید. یا یک تمرین ورزشی انجام دهید.

۷- حرکت به سمت دیجیتال:

تعداد بیشماری از برنامه ها، ابزارها و سیستم عامل های فناوری وجود دارد که به شما امکان می دهد. با مشتریان، همکاران و سایر اعضای تیم خود ارتباط برقرار کنید. برای برقراری ارتباط از فناوری ویدیو استفاده کنید.

۸- با ما در ارتباط باشید:

خلاقیت به خرج دهید و بهانه هایی برای جمع شدن با همکاران خود بیاورید.(جلسات ویدیو های آنلاین) این بسیار مهم است. زیرا به ما یادآوری می کند که همه ما برای یک هدف مشترک با هم کار می کنیم. این یک فرصت را برای به اشتراک گذاشتن مشکلات و جشن پیروزی ها و کارهای انجام شده فراهم می کند.

۹- از خود مراقبت کنید:

مهمترین نکته را برای آخر ذخیره کرده ایم! استراحت ماده اصلی خوشحالی شما است. هشت ساعت بخوابید. اطمینان حاصل کنید که بین زندگی کاری و حضور در خانه تا درجاتی از هم جدا شده است. وقتی روز کاری شما تمام شد، درب فضای کار خود را ببندید. مراقب اطلاعاتی باشید که درباره وقایع روز یا هر خبر دیگری مصرف می کنید.

برای خود وقت بگذارید. یاد بگیرید، ورزش کنید، بازی کنید، استراحت کنید و بخندید.

دوست داریم نظرات و انتقادات خود را در خصوص موضوع: بررسی موارد مورد نیاز جهت کار و تحصیل در خانه برای ما ارسال کنید!

این را بخوان: ۳ راه برای بهبود شیوه کار در خانه

منابع:

ترجمه شده از سایت: مدرسه دیجیتال مارکت
دکمه بازگشت به بالا

در خبرنامه ما عضو شوید.

آخرین مطالب و آموزش ها رو سریعتر از بقیه در ایمیلتان دریافت کنید.