
چگونه یک اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی شوید و درآمد کسب کنید؟
مبانی اینفلوئنسری در رسانه های اجتماعی
دریافت پول برای بازی و تبلیغ برندها در رسانه های اجتماعی ( اینفلوئنسر ) برای بسیاری از انسان ها رویایی است که به حقیقت پیوسته است.
اما، در حالی که زندگی یک اینفلوئنسر رسانههای اجتماعی پولی مطمئناً ارزشمند است، کسب موقعیت برای تبدیل شدن به یک فرد تاثیربخش، بیش از بیرون کشیدن گاه به گاه ویدیوی TikTok یا استوری اینستاگرام طول میکشد .
اگر قبلاً موقعیت مشهوری به دست آورده اید. یا در زمینه خاصی شهرت دارید، می توانید به سادگی در حساب های رسانه های اجتماعی ثبت نام کنید، شروع به ارسال پست کنید و شاهد رشد آن فالوورها باشید. اما، برای اکثر ما، برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی پولی، کمی سخت و زمان بر است. زیرا باید از پایه مخاطب ایجاد کنیم.
در حالی که به دست آوردن موقعیت اینفلوئنسر در یک چشم انداز دیجیتالی رقابتی فزاینده چالش برانگیز است، با انجام کارهای درست به طور مداوم، این امکان وجود دارد. و هنگامی که در حوزه کاری خود یک تأثیرگذار شوید، میتوانید از درآمد سالم و همچنین از انجام کاری که دوست دارید لذت ببرید .
بیایید نگاهی به نحوه تبدیل شدن به یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی و کسب درآمد بیندازیم.
اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی چگونه پول خود را به دست می آورد؟
ما میتوانیم از برخی از بزرگترین اینفلوئنسرهای رسانههای اجتماعی جهان چیزهای زیادی بیاموزیم – بهویژه وقتی صحبت از کسب درآمد به میان میآید.
نکته: ابزار ردیاب اینفلوئنسر ما به شما کمک میکند فهرستی از شخصیتهای محبوب رسانههای اجتماعی را که به آنها احترام میگذارید و مرتبط با حوزه یا صنعت شما هستند، تنظیم کنید.
اینفلوئنسرهای موفق از فالوورهای رسانه های اجتماعی خود برای کار با مشاغلی که در جایگاه خود هستند استفاده می کنند – تبلیغات قدرتمندی را ارائه می دهند که به طور قابل توجهی دسترسی، آگاهی و شهرت برند آنها را افزایش می دهد.
با دانستن اینکه چگونه می توانید به عنوان یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی درآمد کسب کنید، می توانید به تلاش های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود جهت قطعی بدهید. با این حال، در اینجا روشهای اصلی پرداخت دستمزد تأثیرگذاران رسانههای اجتماعی مانندPewDiePie و Addison Rae در میان بسیاری دیگر آمده است.
محتوای حمایت شده
مسلماً منبع اصلی درآمد برای اکثر تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی، محتوای حمایت شده زمانی است که یک برند به شما پول می دهد تا یک پست را در یک پلت فرم خاص (یا گاهی اوقات چندین) برای اتصال یک سرویس یا محصول جدید منتشر کنید.
فقط یک محتوای ساده (از یک تصویر گرفته تا یک ویدیوی کوتاه تایید شده) میتواند دسترسی یک برند را افزایش دهد یا فروش را افزایش دهد – به این معنی که مردم با دنبالکنندگان مناسب پول خوبی به اینفلوئنسرها میپردازند (به ویژه با توجه به این واقعیت که ۹۲٪ مصرف کنندگان امروزی بیش از افراد مشهور سنتی به تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی اعتماد دارند).
همکاری های محتوایی
یکی دیگر از ابزارهای حفظ احترام و کسب درآمد ثابت به عنوان یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی، از طریق همکاری های محتوایی است که به دقت ساخته شده اند.
همکاریهای محتوا به اشکال مختلفی انجام میشود، از ارسال مهمان در وبلاگ یا انتشارات یک برند و تصاحب رسانههای اجتماعی تا کمپینهای بازاریابی که در آن تأثیرگذار اساساً «چهره» یا سفیر برند میشود.
دلیل اینکه این نوع همکاری برای کسبوکارها کارآمد است، این است که با ایجاد محتوای تأثیرگذار مناسب، میتوان دامنه برند را در بسیاری از کانالها گسترش داد و در عین حال سطح عمیقتری از ارزش را به مخاطبان هدف ارائه کرد. به نوبه خود، این مورد بازده عالی در سرمایه گذاری رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد.
بهعنوان یک تأثیرگذار، همکاریهای محتوا گزینهای جذاب هستند، زیرا نه تنها سودآور هستند، بلکه شما را به عنوان یک رهبر فکری واقعی در حوزه کاری خود قرار میدهند – باعث افزایش بیشتر دنبالکنندگان و شهرت شما در این فرآیند میشوند.
بازاریابی وابسته
این مسیری است که برای بسیاری از اینفلوئنسرها کمی کمتر پیموده شده است، اما با این وجود منبع درآمد قابل قبولی است.
اساساً، بازاریابی وابسته به اشتراک گذاری یک پیوند در یک پست رسانه اجتماعی یا یک قطعه محتوا و گرفتن کمیسیون (یا درصد) از هر فروش ایجاد شده از طریق کلیک کردن است.
به یاد داشته باشید: اگر شما یک تأثیرگذار محبوب یا مورد احترام هستید، نظرات یا توصیههای شما اهمیت زیادی خواهد داشت و شانس شما را برای لذت بردن از یک جریان ثابت درآمد غیرفعال از اشتراکگذاری پیوندهای وابسته افزایش میدهد.
اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی چقدر دستمزد می گیرند؟
مانند هر حرفه ای، مبلغی که احتمالاً به عنوان اینفلوئنسر دستمزد دریافت می کنید به عوامل مختلفی از جمله محبوبیت، پایگاه فالوور، جایگاه، پلتفرم ترجیحی و حتی زمان بندی بستگی دارد.
چگونه می توانم یک اینفلوئنسر موفق رسانه های اجتماعی پولی شوم؟
اکنون که میدانید چگونه بهعنوان یک اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی درآمد کسب کنید – و به طور بالقوه چقدر میتوانید درآمد کسب کنید – بیایید ببینیم برای تبدیل شدن به یک فرد تاثیرگزار باید چه کاری را انجام دهید.
جایگاه خود را انتخاب کنید
جدا از فالوورها، اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی برای برندها ارزشمند هستند زیرا در جایگاه خود معتبر هستند.
با در نظر گرفتن این موضوع، برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر موفق و متمایز شدن از دیگر افراد، باید خود را در یک جایگاه یا صنعت خاص تثبیت کنید. به عنوان مثال، شاید علاقه شما به خرید لباس های دست دوم باشد یا مدتی است که در حال حمل و نقل دراپ هستید .
با علایق و نقاط قوت خود بازی کنید و انگیزه خود را برای پست کردن، ایجاد یا اشتراکگذاری محتوایی در رسانههای اجتماعی که ذهن شما را برمیانگیزد و واقعاً با مخاطبان شما طنینانداز میکند، باقی میماند.
پروفایل های دلخواه خود را بهینه کنید
علاوه بر انتخاب جایگاه مناسب، باید روی یک کانال اصلی رسانه اجتماعی تصمیم بگیرید که روی آن تمرکز کنید تا تلاشهای خود را برای تولید محتوا متمرکز کنید.
این بدان معنا نیست که شما باید از پروفایل های دیگر خود غافل شوید – به این معنی است که یک دفتر مرکزی رسانه های اجتماعی را انتخاب کنید و از پروفایل های دیگر خود برای تبلیغ متقابل محتوای خود و گسترش دسترسی خود استفاده کنید.
برای به حداکثر رساندن موفقیت خود در تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر، مهم است که نمایه اصلی و همچنین یک نمایه ثانویه خود را بهینه کنید. (مثلاً اینستاگرام به عنوان اصلی و TikTok به عنوان ثانویه)
در اینجا چند ایده برای کمک به شما وجود دارد:
برای دسترسی به معیارهای تعامل بیشتر و گزینههای تبلیغاتی بیشتر، از حساب عادی به حساب تجاری تغییر وضعیت دهید.
تمام زمینه های اطلاعاتی را پر کنید و یک بیوگرافی جذاب تهیه کنید تا به شما کمک کند داستان خود را بگویید، شخصیت خود را به نمایش بگذارید و با مخاطبان خود ارتباط شخصی برقرار کنید.
یک عکس نمایه جذاب و تصویر جلد چشمگیر اضافه کنید که به ماموریت و جایگاه شما مرتبط است
مخاطبان خود را بشناسید: برای رشد مخاطبان خود و تبدیل شدن به آن سوزن اینفلوئنسر درخشان در انبار کاه دیجیتالی غولپیکر، ارسال مداوم محتوای با کیفیت و مرتبط در زمانهایی که مخاطب هدف شما احتمالاً درگیر میشود، ضروری است.
سوار شدن بر موجهای پرطرفدار و استفاده از هشتگها ، شانس شما را برای جلب توجه محتوای رسانههای اجتماعی افزایش میدهد. اما، هیچ جایگزینی برای اشتراکگذاری یا تولید محتوایی که مخاطبان هدف شما را تحت تأثیر قرار میدهد وجود ندارد.
برای انجام این کار، باید با تجزیه و تحلیل داخلی پلتفرم های رسانه های اجتماعی ترجیحی خود مشورت کنید تا نوع محتوایی را که مخاطبان شما بیشتر با آن درگیر هستند و همچنین جمعیت شناسی فالوورهای فعلی یا بالقوه شما در رسانه های اجتماعی را بررسی کنید.
با داشتن درک تازه ای از مخاطبان خود، می توانید شروع به ایجاد و برنامه ریزی محتوایی کنید که احتمالاً الهام بخش است و در نهایت، بیشتر سفر می کند. یکی دیگر از دلایل کلیدی برای وقت گذاشتن برای شناخت مخاطبان، این واقعیت است که می توانید از مکالمات مناسب استفاده کنید و ارتباطات بیشتری ایجاد کنید.
نکته: علاوه بر شناخت مخاطبان خود، باید برای یادگیری از بزرگترین تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی جهان وقت بگذارید. با تجزیه و تحلیل نوع محتوا و روشهایی که اینفلوئنسرهای مورد علاقهتان استفاده میکنند، میتوانید با استفاده از یک چرخش اصلی از آنها تقلید کنید.
مهارت های مناسب را بیاموزید: اگر میخواهید بهعنوان یک تأثیرگذار رسانههای اجتماعی پیشرفت کنید و دستمزد دریافت کنید، کسب مهارتهای مناسب حیاتی است.
به عنوان یک اینفلوئنسر، شما اساساً یک اینفلوئنسر بازاریاب هستید و با به دست آوردن اعتبار مناسب، نه تنها تمام دانش لازم برای موفقیت را خواهید داشت، بلکه از نظر برندها، کسب و کارها و مخاطبان خود نیز اعتبار بیشتری خواهید داشت.
زندگی یک اینفلوئنسر با طلا هموار شده است و برای اینکه بهترین شانس ممکن را به خود بدهید، باید شروع کنید.
این را بخوان: شروع رهبری اندیشه
دوست داریم نظرات و انتقادات حتی مطالب مرتبط خود را در خصوص موضوع: “چگونه یک اینفلوئنسر رسانه های اجتماعی شوید و درآمد کسب کنید؟” را برای ما ارسال کنید!