دکوراکتیومبلمان خانگی

میز جلو مبلی خوب چی بخرم؟

مقدمه:

یکی از المان های مخصوص برای دکوراسیون داخل منزل که کمک بسزایی برای زیبا و کامل کردن منزل یا اداره شما می کند. میز جلو مبلی یا عسلی می باشد. که در طرح و رنگ های مختلفی ساخته شده است. انواع طرح میز های جلو مبلی به شرح ذیل می باشند.

۱-جلو مبلی گرد

۲-جلو مبلی بیضی

۳-جلو مبلی مستطیل

۴-جلو مبلی مربع

میز جلومبلی

کاربرد میز جلو مبلی

همانطور که از اسم آن مشخص است به میزی می گویند که روبروی مبل قرار دارد. و معمولا بر روی آن ظرف هایی برای پذیرایی از مهمان های خود قرار می دهند، شما می توانید در کنار میز جلو مبلی دو یا سه عدد میز عسلی نیز که اندازه های کوچک تری دارند قرار دهید ، این میز ها را اکثرا روبروی کاناپه سه نفره می گذارند تا دسترسی بیشتری به ظروف پذیرایی برای افراد ایجاد شود.

انواع میز جلو مبلی ساخته شده

این میز ها در سه نوع مختلف طراحی و ساخته شده اند که به شرح ذیل می باشند:

  • میز چوبی و ساده

نوع ساده و چوبی میز جلو مبلی مورد استفاده مبل راحتی، ال و چستر می باشد. که معمولا آن را از جنس ام دی اف روکش شده می سازند. تنوع در رنگ های این میز ساده بیشتر در رنگ سفید، فندوقی، گردویی، ونگه و والیس است. اما به این معنا نیست که نتوانید رنگ دیگری را سفارش دهید.

  • میز طرح دار چوبی

این نوع از میز ها را به طور معمول در مبلمان های استیل و کلاسیک استفاده می کنند. و در آن منبت کاری شبیه به مبل شما به کار برده می شود شما می بایست میز جلو مبلی طرح دار را همراه با مبل های نامبرده هنگام خرید سفارش دهید. که رنگ آن نیز دقیقا با مبل یکی است.

  • میز جلو مبلی فلزی

اخیراً از این نوع میز ها استقبال قابل توجهی صورت گرفته، مدل های فلزی مانند نوع چوبی استفاده راحت تری در مقابل مبل های شما دارند، رنگ های پایه برای این میز شامل آبکاری طلایی، بژ و کرم است. و صفحه ای که بر روی آن قرار می دهند نیز معمولا از شیشه های رنگی، ام دی اف پر سنگ و یا در بعضی موارد دیده شده که از سنگ طبیعی بهره می بند.

هنگام خرید باید به چه نکاتی توجه کنیم

برای اینکه بتوانید یک میز جلو مبلی مناسب منزل یا اداره خود تهیه کنید می بایست نکاتی را هنگام خرید آن ها رعایت کنید، نکاتی که باید مد نظر داشته باشید به شرح ذیل می باشد.

۱-هنگام انتخاب میز حتما متراژ نشیمن خانه و یا اندازه مبل های خود را در نظر داشته باشید. که بسیار اهمیت بالایی دارد، در آن دسته از خانه هایی که متراژ و فضای بالایی دارند می توان از دو مدل گوناگون میز جلو مبلی بهره گرفت.

۲-هنگام خرید می بایست به جنس و رنگ جلو مبلی دقت زیادی کنید. زیرا در بازار دیده شده که بعضی مدل ها را از ورق لترون و یک لایه رنگی می سازند که مقاومت بالایی نداشته و هنگام برخورد یک شی با آن ممکن است رنگش بپرد.

۳-قبل از خرید سبک دکوراسیون منزل خود را در نظر بگیرید. توصیه می کنیم اگر سبک دکور خانه های شما مدرن و مینیمال است. از مدل های فلزی استفاده و اگر نوع کلاسیک و سنتی می باشد. از میز جلو مبلی منبت کاری شده استفاده کنید.جلو مبلی ساده

سخن یایانی:

همانطور که می دانید امروزه در تمامی خانه های ایرانی ها حداقل یک دست مبلمان وجود دارد. با این حال برای پذیرایی از مهمان های خود حتما به میز جلو مبلی نیاز خواهند داشت. در ادامه این مطلب ۳۶ نوع از پرفروش ترین میز جلو مبلی هایی که در بازار موجود است را بر اساس معیار هایی که در مطالب فوق ذکر کردیم لیست کرده ایم.

پیشنهاد می کنیم پس از خرید مبلمان اداری یا خانگی به این سایت مراجعه کرده و از تمامی محصولات برتر، در سبک و طراحی مختلف و منحصر به فردش دیدن کنید. تا با صرف هزینه ای مقرون به صرف بتوانید. شیک ترین میز جلومبلی را برای منزل یا دفتر کار خود تهیه کنید.

همچنین شما می توانید با کلیک بر روی متن اینجا به سایر محصولات در سایت ما دسترسی داشته باشید.

لطفا نظرات و انتقادات خود را در خصوص موضوع: میز جلو مبلی خوب چی بخرم؟ برای ما ارسال کنید!

a48a5e3f 231f 4102 a1a8 e900adbd3a95

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

در خبرنامه ما عضو شوید.

آخرین مطالب و آموزش ها رو سریعتر از بقیه در ایمیلتان دریافت کنید.