آرایش مو و ابرو

راهنمای خرید شانه و برس مو خوب

مقدمه:

شانه و برس مو ابزار آرایشی – بهداشتی مشترک بین بانوان و آقایان است. این ابزار ابتدایی‌ترین وسیله برای مرتب کردن، حالت دادن و حفظ بهداشت و سلامت موهاست. علاوه بر نحوه شانه کشیدن موها، انتخاب بهترین شانه و برس مطابق با نوع مو بسیار حائز اهمیت است.

بارها مشاهده شده افراد با تعویض شانه و برس مو سلامت و زیبایی موهای خود را تأمین و تضمین کرده‌اند؛ بنابراین باید با انواع شانه و برس مو و کاربرد آنها برای انواع موها آشنا باشید. شاید تابه‌حال هیچ‌گاه به این موضوع مهم توجه نکرده‌اید. اما ما در این مقاله قصد داریم با معرفی شانه و برس مو مناسب با انواع موها، شما را در خرید ابزار اولیه بهداشتی مو کمک کنیم.

شانه و برس مو چیست؟

شانه وسیله‌ای دندانه‌دار در اندازه‌های متنوع است که در خط مستقیم به‌صورت خطی یا منحنی دیده می‌شوند. فاصله بین دندانه‌ها متفاوت است. اما دندانه برس‌ها از هم جدا و روی یک ‌پایه نصب شده‌اند. برس‌های دندانه درشت در مقایسه با انواع متراکم و فشرده آسیب کمتری به موها می‌زنند. ریزش و کنده شدن موها در شانه دندانه درشت در مقایسه با برس کمتر اتفاق می‌افتاد.

شانه زدن موها باید با ملایمت انجام شود. شانه را باید از سمت ریشه به سمت نوک ساقه حرکت دهید. این کار باعث می‌شود چربی طبیعی موها در کل ساختار ساقه مو، تقسیم شده و از شکنندگی بیشتر موها جلوگیری شود. استفاده از یک شانه معمولی برای استفاده روزانه بسیار ایده‌آل خواهد بود. اما برای حالت دادن و آرایش بهتر موها از برس استفاده می‌شود.

انواع شانه و برس مو به همراه مشخصات و کاربردشان

برس مو در اشکال و مدل‌های مختلف و متنوعی تولید می‌شوند. انتخاب یک برس مو مطابق با کارکرد آن، می‌تواند از بسیاری آسیب‌ها مانند موخوره، گره‌خوردن موها و شکنندگی آنها جلوگیری کند. انتخاب و خرید یک برس مو بسیار ضروری است. زیرا یک ابزار زیبایی و حالت‌دهی مو محسوب می‌شود. از این ابزار می‌بایست روزانه و به طور مداوم بهره‌مند شوید. اما انواع برس مو باتوجه‌به کاربرد آنها در زیبایی موها:

۱- برس مو پارویی

این نوع برس مو تقریباً با انواع موها سازگارند. برس پارویی، همان مدل برس مو هستند که تقریباً در تمام خانه‌ها از آنها یافت می‌شود. این مدل برس برای بازکردن گره موها و رفع ژولیدگی، حالت‌دهی به موها در کمترین زمان ممکن بسیار مناسب است. زیرا سطح شانه آن بزرگ، صاف و به شکل مستطیل بوده و حجم زیادی از موها را بدون ایجاد شکستگی در موهای مجعد و مواج مرتب می‌کند.

استفاده از برس مو پارویی در هنگام سشوار کشیدن بسیار ایده­آل خواهد بود. زیرا موها را صاف و یکدست می‌کند. برس مو پارویی در انواع مختلفی با دندانه‌های مصنوعی و نایلونی تولید می‌شود. شانه کردن موهای ضخیم با این نوع برس با دندانه‌های محکم کار شما را راحت می‌کند.

۲- برس مو سوراخ‌دار یا تونل‌دار

این نوع برس برای خشک‌کردن سریع موها با استفاده از سشوار کاربرد دارند. روی بدنه این نوع برس، سوراخ‌هایی تعبیه شده که در مجاورت هوای گرم سشوار موجبات گردش هوای در لابه‌لای موها را برای شما فراهم می‌کنند. در نتیجه موها سریع‌تر خشک می‌شوند. علاوه‌برآن، این کار باعث حجیم شدن موها نیز می‌شود. این موضوع برای افرادی با موهای کم پشت بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

۳- برس مو گرد یا پیچی

این نوع برس‌ها نیز حجم دهنده موها هستند. با استفاده از سشوار می‌توان موها را حالت داده و حتی فر کرد. گردی برس هر چه بیشتر باشد، فر کردن موها نیز بیشتر و محسوس‌تر خواهد بود. این نوع برس در انواع و از متریال‌های مختلفی تولید می‌شوند. نوع سرامیکی آنها به دلیل اینکه با حرارت زیاد سشوار داغ می‌شوند، به موها حالت بهتری می‌دهند. به‌خصوص در مقایسه با نوع چوبی، فر فوق‌العاده‌ای روی موها ایجاد می‌کنند. هرچند مهارت فرد در ایجاد فر نیز بی‌تأثیر نیست. افرادی که موهای ضعیف‌تری دارند، در استفاده از برس مو پیچی نوع فلزی باید جانب احتیاط را رعایت کنند. زیرا ممکن است به موهای خود آسیب وارد کنند. برای افرادی با این نوع مو، برس چوبی توصیه می‌شود.

۴- برس مو حجم دهنده یا پوش

این نوع برس نسبت به انواع برس‌ها، باریک‌تر است. در هنگام پوش دادن لازم است که موها تقسیم شوند. به همین دلیل علاوه بر بدنه برس باید دم آن نیز باریک باشد. هر چه دم برس باریک‌تر باشد، کار تقسیم‌بندی موها نیز راحت‌تر انجام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید برای پوش دادن باید موها برعکس شانه شوند.

۵- برس لوپز یا دندانه حلقه‌ای

این نوع برس‌ها مخصوص موهای اکستنشن شده هستند. دندانه‌های گرد و حلقه‌ای برس مانع از کشیده شدن و تغییر ساختار اکستنشن موها می‌شوند. این حلقه‌ها با ظاهر منحصربه‌فرد خود باعث می‌شوند که موها ظاهری صاف و مرتب پیدا کنند.

۶- برس حرارتی

از برس حرارتی در هنگام سشوار کشیدن می‌توان استفاده کرد. عملکرد این دو ابزار با یکدیگر برای حالت‌دهی یا صاف کردن موهای فر بسیار عالی است. برس حرارتی در اندازه‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود. نوع کوچک آن برای حالت‌دهی و ایجاد فر و نوع بزرگ برس حرارتی برای صاف کردن موهای فر مناسب است.

۷- برس دندانه چوبی

جنس دندانه‌های این نوع برس از چوب هستند. درعین‌حال دندانه‌ها پهن هستند. ازاین‌رو هنگام شانه کشیدن فشار کمتری به موها وارد می‌شوند. این نوع برس برای افرادی با موهای فر بسیار کارآمد هستند. زیرا مانع از وز شدن موهای آنها می‌شود.

همچنین بعد از استحمام، به دلیل مرطوب بودن موها، احتمال شکنندگی آنها بالاست. با استفاده از برس دندانه چوبی، می‌توانید موهای خود را شانه کشیده و از گره‌خوردن و وز شدن آنها جلوگیری کنید.

جنس و متریال دندانه‌های شانه و برس

دندانه مصنوعی: دندانه‌هایی از جنس نایلون هستند و برای بازکردن موهای زبر و ضخیم مناسب‌ترند. برس‌هایی با دندانه مصنوعی ارزان‌تر از برس‌های دندانه طبیعی هستند.

دندانه طبیعی: این برس‌ها از موی طبیعی گراز ساخته می‌شوند. برس‌هایی با دندانه طبیعی، نرم بوده و دوام بیشتری دارند. برای موهای صاف، ظریف و معمولی مناسب هستند. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این نوع برس‌ها، تقسیم یکنواخت و یکدست چربی پوست سر به ساقه و انتهای موهاست. این فرایند به نرم شدن و افزایش درخشندگی موها کمک زیادی می‌کند. این برس‌ها نسبتاً گران هستند.

دندانه میکس یا ترکیبی: دندانه‌های نوعی از برس مو، ترکیبی از موی طبیعی گراز و متریال نایلونی هستند. قیمت این نوع برس‌ها گران‌تر از برس دندانه مصنوعی و ارزان‌تر از برس دندانه طبیعی هستند.

جنس و متریال دسته شانه و برس

به طور معمول دسته شانه و برس مو از پلاستیک یا چوب ساخته می‌شود. برس‌هایی با دسته پلاستیکی دارای دوام و تنوع رنگ بالایی هستند. سبک بوده و از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه هستند. برای افرادی که در مناطق مرطوب زندگی می‌کنند، مناسب هستند. افرادی با موهای خشک یا آسیب‌دیده از به‌کارگیری شانه و برس پلاستیکی برای موهای خود اجتناب کنند.

شانه و برس‌هایی با دسته چوبی اگرچه دوام و ماندگاری بالایی دارند اما نیاز به مراقبت بیشتری داشته و نباید خیس و مرطوب نگه داشته شوند. برس‌های چوبی نسبت به برس‌های پلاستیکی مزایای زیادی دارند. از جمله اینکه الکتریسیته ساکن ایجاد نمی‌کنند و دندانه‌های آنها باعث ماساژ پوست سر می‌شوند و به‌خوبی روی موها سر می‌خورند. در نتیجه کشیده و کنده شدن موها در این نوع شانه و برس­ها اصلاً رخ نمی‌دهد. برای موهای مجعد و فر، استفاده از برس‌های چوبی با دندانه‌های فاصله‌دار پیشنهاد می‌شود.

۷ نکته مهم هنگام خرید شانه و برس مو

۱- نرمی و انعطاف‌پذیری دندانه‌ها دو معیار مهمی هستند که هنگام خرید شانه و برس باید به آنها توجه داشته باشید.

۲- برای موهای مجعد و فر که گره‌های زیاد دارند، شانه و برس مو با دندانه‌های فاصله‌دار مناسب است.

۳- برس مو با دندانه‌های طبیعی برای موهای شکننده مناسب است. زیرا با نرمی و ملایمت بیشتری روی موها حرکت می‌کنند.

۴- دسته‌های برس باید به‌راحتی در دست شما جای بگیرید تا هنگام شانه زدن کنترل بهتری روی موهایتان داشته باشید.

۵- اگر مایل به خرید برس با دندانه‌های مصنوعی هستید، برس با دندانه‌های نایلونی انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به برس پلاستیکی دارند.

۶- در انتهای برس بالشتک‌هایی تعبیه شده تا مانع آسیب به پوست سر هنگام برس کشیدن شود. جنس این بالشتک‌ها پارچه‌ای است.

۷- انتهای دندانه‌های برس باید گرد و توپی باشد. سر این دندانه‌ها از آسیب و زخمی شدن پوست سر جلوگیری می‌کند.

جمع‌بندی:

فرقی ندارد آقا باشید یا خانم، برای تأمین سلامت و بهداشت موها روزانه باید موهای خود را شانه بکشید. با استفاده از شانه و برس می‌توانید گره موها را بازکرده تا گردش خون بهتری در پوست سر و در نتیجه در موها جریان پیدا کند. این فرایند موجب رشد و سلامت بیشتر موها می‌شود.

انتخاب و خرید شانه و برس مو خوب، نقش زیادی در حالت‌دهی، زیبایی و جلوگیری از شکنندگی موها دارد. طیف وسیعی از شانه و برس مو در بازار وجود دارد. از سویی دیگر هر فرد دارای موهای خاص خود است؛ بنابراین بر اساس نوع موها، فر، صاف، پرپشت و کم پشت بودن و غیره بهترین برس و شانه مو مناسب خود را باید تهیه و خریداری کند.

 

  • نحوه نمایش محصول ها
برس مو دکتر مورنینگ مدل DR/PE1

برس مو دکتر مورنینگ مدل DR/PE1

مشخصات

  • سایز سری
    ۱۰۰
  • فن‌آوری برس
    یونی
  • امکانات ابزار
    سر سرامیکی
  • سایر توضیحات
    برس دکتر مورنینگ
مشاهده قیمت و خرید کالا
برس مو جادور مدل Cat01

برس مو جادور مدل Cat01

مشخصات

  • سایز سری
    ۱۰۰
  • فن‌آوری برس
    یونی
  • امکانات ابزار
    سر سرامیکی
  • سایر توضیحات
    - طرح گربه - ضد آب - طبی - کفی نرم و انعطاف پذیر
مشاهده قیمت و خرید کالا
ست 10 عددی شانه کارا مدل P02

ست ۱۰ عددی شانه کارا مدل P02

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایر توضیحات
    -دارای ۱۰ عدد شانه با کاربردهای متفاوت. -مناسب جهت منازل و آرایشگاه. -دارای کیف نایلونی.
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه ضد شپش مدل SS1

شانه ضد شپش مدل SS1

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایز سری
    ۵۰
  • امکانات ابزار
    سر سرامیکی
  • محدوده سری
    زیر ۲۰ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    قابل استفاده به دفعات مکرر قابل استفاده برای چند نفر قابل استفاده برای تمامی سنین استفاده آسان وسریع قابل حمل قابل استفاده برای موهای بلند داری صرفه اقتصادی
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه ضد شپش وی کامب مدل TTVC01

شانه ضد شپش وی کامب مدل TTVC01

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایز سری
    ۵۱
  • سایر توضیحات
    فاقد هرگونه مواد سمی و شیمیائی ضد آلرژی و حساسیت دارای ۲ عدد فیلتر یک بار مصرف قابلیت پاک کردن راحت شانه و دستگاه شانه دوحالته جهت کاربری آسان برای موهای بلد و کوتاه قابل استفاده برای همه گروههای سنی و افراد خانواده شانه الکتریکی
مشاهده قیمت و خرید کالا
ست شانه مو سافاری کد 31282 بسته 10 عددی

ست شانه مو سافاری کد ۳۱۲۸۲ بسته ۱۰ عددی

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایز سری
    ۱
  • محدوده سری
    زیر ۲۰ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    - شامل انواع شانه جهت: اصلاح مو تقسیم کردن مو حالت دادن مو - دارای کیف نایلونی نگهداره ی شانه
مشاهده قیمت و خرید کالا
برس مو دکتر مورنینگ مدل DM2 مجموعه 2 عددی

برس مو دکتر مورنینگ مدل DM2 مجموعه ۲ عددی

مشخصات

  • سایز سری
    ۱۰۰
  • فن‌آوری برس
    یونی
  • امکانات ابزار
    سر سرامیکی
مشاهده قیمت و خرید کالا
برس مو گره باز کن مدل 001

برس مو گره باز کن مدل ۰۰۱

مشخصات

  • سایز سری
    ۱
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه مو کد 8286

شانه مو کد ۸۲۸۶

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایز سری
    ۲۰
  • محدوده سری
    زیر ۲۰ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه مو کد A001

شانه مو کد A001

مشخصات

  • سایز سری
    ۱۰۰
  • فن‌آوری برس
    یونی
  • سایر توضیحات
    شانه حالت دهنده ی مو قابل استفاده با ژل برای حالت دادن به مو ها قابل استفاده برای مو های فر
مشاهده قیمت و خرید کالا
برس مو دکتر مورنینگ مدل PE1/AST

برس مو دکتر مورنینگ مدل PE1/AST

مشخصات

  • سایز سری
    ۱۰۰
  • فن‌آوری برس
    یونی
  • امکانات ابزار
    سر سرامیکی
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه چوبی لوینی مدل China Town

شانه چوبی لوینی مدل China Town

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایز سری
    ۲۰
  • محدوده سری
    زیر ۲۰ میلی‌متر
مشاهده قیمت و خرید کالا
برس چوبی مو مدل RN-77

برس چوبی مو مدل RN-77

مشخصات

  • سایز سری
    ۶۰ تا ۷۰
  • فن‌آوری برس
    یونی
  • محدوده سری
    ۵۵ تا ۷۰ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    - برس چوبی از جنس بامبو - طول دسته: ۱۰۰ میلی متر - دارای بدنه‌ی یکدست -کاربرد طبی و عالی برای جلوگیری از موخوره - طراحی کاملا ارگونومیک و راحت - طراحی مناسب برای موهای کوتاه و بلند
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه مو واهل مدل 444

شانه مو واهل مدل ۴۴۴

مشخصات

  • سایز سری
    ۸۰
  • فن‌آوری برس
    درخشان کننده
  • سایر توضیحات
    - شانه حالت دهنده مو - دارای سه سایز محدوده سری - قابل استفاده همراه با ژل برای حالت دادن به مو
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه اصلاح ریش مدل Beard Styling

شانه اصلاح ریش مدل Beard Styling

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایز سری
    ۱۵
  • سایر توضیحات
    شانه اصلاح ریش مناسب برای اصلاح و مرتب نمودن ریش و سبیل مناسب برای تنظیم زاویه خط زیر گلو  مناسب برای تنظیم زاویه خط بالای ریش مناسب برای مرتب کردن خط کنار گوش مناسب برای حالت دادن انواع مدل ریش
مشاهده قیمت و خرید کالا
برس مو دکتر مورنینگ مدل 01DR

برس مو دکتر مورنینگ مدل ۰۱DR

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایز سری
    ۵۰
  • محدوده سری
    ۴۰ تا ۵۵ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    کفه پلاستیکی نرم مدل تخت بیضی شکل پین های فلزی سرگرد
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه چوبی دیارا مدل DN4

شانه چوبی دیارا مدل DN4

مشخصات

  • سایز سری
    ۵*۱۷
  • سایر توضیحات
    جنس چوب طبیعی شانه اندازه مناسب جهت حمل با کیف دستی سبکی و راحتی در استفاده داشتن دندانه های درشت برای موهای فر و مجعد
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه مو مدل 313

شانه مو مدل ۳۱۳

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایز سری
    ۲۳*۵*۳
  • محدوده سری
    زیر ۲۰ میلی‌متر
مشاهده قیمت و خرید کالا
برس مو مدل 23

برس مو مدل ۲۳

مشخصات

  • سایز سری
    ۹۰
  • محدوده سری
    ۷۰ تا ۸۵ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    - مخصوص پوش دادن - طول کلی به همراه سری ۲۱ سانتی متر
مشاهده قیمت و خرید کالا
برس مو دکتر مورنینگ مدل 9551DFT

برس مو دکتر مورنینگ مدل ۹۵۵۱DFT

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایز سری
    ۴۰
  • محدوده سری
    ۲۰ تا ۴۰ میلی‌متر
مشاهده قیمت و خرید کالا
برس مو کاترین مدل az148

برس مو کاترین مدل az148

مشخصات

  • سایز سری
    ۲۰
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه ضد شپش مدل TTVC02

شانه ضد شپش مدل TTVC02

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایز سری
    ۵۵
  • سایر توضیحات
    - شانه الکتریکی - فاقد هرگونه مواد سمی و شیمیایی - ضد آلرژی و حساسیت - دارای فیلتر یک بار مصرف - قابلیت پاک کردن راحت شانه و دستگاه - شانه ۲ حالته جهت کاربری آسان برای موهای بلد و کوتاه - قابل استفاده برای همه گروه های سنی
مشاهده قیمت و خرید کالا
برس مو ان سی مدل چوبی کد B-1

برس مو ان سی مدل چوبی کد B-1

مشخصات

  • جنس بدنه
    بامبو
  • جنس سری
    چوب
  • سایز سری
    ۱۲۰x85
  • امکانات ابزار
    دسته ارگونومیک
  • محدوده سری
    ۷۰ تا ۸۵ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    خاصیت ضد مو خوره بدنه تمام بامبو دندانه های تمام چوب بامبو و طبی
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه مو حالت مدل 70704

شانه مو حالت مدل ۷۰۷۰۴

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    چین
  • سایز سری
    ۶۰
  • سایر توضیحات
    کیفیت ساخت بالا مناسب برای موهای فر ساختار قوس دار برای جلوگیری از خستگی دست
مشاهده قیمت و خرید کالا
برس مو دکتر مورنینگ کد 1195.5

برس مو دکتر مورنینگ کد ۱۱۹۵.۵

مشخصات

  • سایز سری
    ۲۰
مشاهده قیمت و خرید کالا
برس مو دکتر مورنینگ مدل DR/h3

برس مو دکتر مورنینگ مدل DR/h3

مشخصات

  • سایز سری
    ۱۲۰
  • فن‌آوری برس
    یونی
  • امکانات ابزار
    سر سرامیکی
مشاهده قیمت و خرید کالا
برس مو دکتر مورنینگ کد 1072

برس مو دکتر مورنینگ کد ۱۰۷۲

مشخصات

  • سایز سری
    ۸۰
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه مو کد 162

شانه مو کد ۱۶۲

مشخصات

  • سایز سری
    ۲
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه موی سر مدل 5T5

شانه موی سر مدل ۵T5

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایز سری
    ۳۰
  • محدوده سری
    زیر ۲۰ میلی‌متر
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه مو تونی اند گای مدل 06925

شانه مو تونی اند گای مدل ۰۶۹۲۵

مشخصات

  • سایز سری
    ۲۰
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه اصلاح ریش کد A-324

شانه اصلاح ریش کد A-324

مشخصات

  • سایز سری
    ۲
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه مو رزونال کد 0357

شانه مو رزونال کد ۰۳۵۷

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایز سری
    ۱۰
مشاهده قیمت و خرید کالا
برس مو مدل چوبی

برس مو مدل چوبی

مشخصات

  • جنس سری
    چوب
  • جنس بدنه
    چوب
  • سایز سری
    ۲۵x8
  • امکانات ابزار
    سری انعطاف پذیر
مشاهده قیمت و خرید کالا
برس گرد مو مدل 0025

برس گرد مو مدل ۰۰۲۵

مشخصات

  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایز سری
    ۱۵
  • محدوده سری
    زیر ۲۰ میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    دارای دسته چوبی
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه ضد شپش مدل ترمیناتور

شانه ضد شپش مدل ترمیناتور

مشخصات

  • سایز سری
    ۵۰
  • امکانات ابزار
    سر سرامیکی
  • محدوده سری
    زیر ۲۰ میلی‌متر
مشاهده قیمت و خرید کالا
شانه چوبی دیارا مدل DN3

شانه چوبی دیارا مدل DN3

مشخصات

  • سایز سری
    ۵*۱۷
  • سایر توضیحات
    جنس چوب طبیعی سبکی و راحتی در استفاده داشتن دندانه ظریف برای موهای نازک
مشاهده قیمت و خرید کالا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا

در خبرنامه ما عضو شوید.

آخرین مطالب و آموزش ها رو سریعتر از بقیه در ایمیلتان دریافت کنید.