روانشناسی رنگ

رنگ نقره ای

نقره ای رنگ نور و بازتاب است. این رنگ یک انرژی زنانه دارد. سیال، احساسی، حساس و مرموز است. تسکین دهنده، آرامبخش و پاک کننده است. با ماه همراه است و با جزر و مد کم است.

از نظر روانشناسی رنگها، نقره نشانه زمان انعکاس و تغییر جهت است، زیرا راه پیشرفت را در آینده روشن می کند. با باز شدن درهای جدید، به تمیز کردن و آزادسازی مسائل و بلوک های ذهنی، جسمی و عاطفی کمک می کند. از شهود، بصیرت و تله پاتی الهام می گیرد. معتبر و مودب، باوقار، خویشتندار، مسئولیت پذیر است.

از نظر رنگ، نقره با ثروت و اعتبار مرتبط است. در رابطه با انرژی زن، نشان دهنده شکوفایی، جذاب بودن و پیچیدگی است. نقره تعادل و ثبات را برای قدرت و انرژی معنوی برقرار می کند. رنگ نقره ای بسیار متنوع است زیرا از یک سو براق و مدرن است و از سوی دیگر جذاب و شیک است. این بی طرفانه و دلسوزانه با حس عدالت بالغ است. انرژی مشابهی با رنگ خاکستری دارد اما سبک تر و خوش بین است.

به طور سنتی، رنگ نقره ای ۲۵ سالگی ازدواج را نشان می دهد و با پیر شدن برازنده کسانی که موهای نقره دارند همراه است. خواص مطلوب رنگ نقره ای نور، انعکاس، تنظیم، وقار، زرق و برق، مسئول، تسکین دهنده، خردمند، مدرن و ظریف است. ویژگی های منفی رنگ نقره ای محتاط، غیر الزام آور، خنثی، سرد، غیرصمیمانه، کسل کننده، گمراه کننده، ریاکارانه است.

معنای روانشناختی رنگ نقره ای

اثرات روانشناختی نقره تعادل، احساس هماهنگی و زنانگی است.

معنای رنگ نقره ای در رویاها

مشاهده رنگ نقره ای در خواب به این معناست که فرد دارای استعداد معنوی شهود است.

نماد رنگ نقره ای

نقره نماد صلح است.

منابع

Translation from the site

“https://www.about-colors.com/silver-color”

دکمه بازگشت به بالا

در خبرنامه ما عضو شوید.

آخرین مطالب و آموزش ها رو سریعتر از بقیه در ایمیلتان دریافت کنید.