دکوراسیون

چگونه می توان با تغییر فصول خواب خوبی داشت؟

خوب خوابیدن وقتی ساعت به عقب برود و هوا سردتر شود می تواند یک چالش باشد و در اینجا روش هایی برای رهایی از این چالش آورده شده است. با تغییر فصل، یک خواب خوب می تواند چالش برانگیزتر شود. در ماه های پاییز، ما شروع به روشن کردن لوازم گرمایشی می کنیم و از نور الکتریکی زیادی استفاده می کنیم تا چیزی از خیره شدن چشم ها در تاریکی سخن نگوییم، همه این موارد شب ها می تواند در ما ایجاد بی قرار کند، از اینرو ایجاد فضای اتاق خواب راحت و آرامش بخش و خواب آور بسیار مهم است. خوشبختانه، چندین مرحله آسان وجود دارد که همه ما می توانیم در پاییز و زمستان از آن استفاده کنیم.

۱-برای نیاز خود در بهترین تشک سرمایه گذاری کنید.

تشک پایه و اساس خواب شما در هر فصلی است. اما شما همیشه با تغییر فصول بیشتر اشکال در تشک خود را احساس خواهید کرد. به خصوص اگر تشک شما تنظیم دما مناسب را ارائه ندهد. در فصل های سرد با روشن کردن گرمایش، اگر از تشک هایی که دارای لایه های مصنوعی زیادی باشند استفاده کنید این مشکل را دارید. که مواد مصنوعی سریعا گرما را به خود جذب کرده و باعث ناسازگاری دمای می شوند.

اگر این مسئله شماست، که هنگام خواب بدلیل عدم دمای مناسب تشک همواره به چپ و راست می چرخید و یا اگر فرد مبتلا به آلرژی هستید، ممکن است بخواهید یک تشک طبیعی تهیه کنید.

1-برای نیاز خود در بهترین تشک سرمایه گذاری کنید.

۲-انتخاب ملافه های تنفسی برای یک خواب بهتر

با تغییر فصل، باید ملافه خود را عوض کنید. در مرحله اول، شما به یک لحاف گرمتر نیاز دارید. اگر شب بیش از حد سرد باشید. خواب خوبی نخواهید داشت. این به معنی خرید یک لحاف زیر نیست. زیرا خرید یک لحاف زیر یا پر باعث گرم شدن بیش از حد شما می شود که خواب شما را نیز مختل می کند. پیشنهاد ما خرید و استفاده از یک لحاف پشمی است. زیرا پشم تنظیم کننده دما است و بدن شما را بیش از حد گرم نمی کند. برخی از لحاف های میکروفیبر نیز از این کیفیت برخوردارند.

2-ملافه های تنفسی تهیه کنید.

۳-بهترین ملحفه هایی را که می توانید خریداری کنید، برای یک خواب بهتر انتخاب کنید.

ملحفه خوب فقط یک افراط نیست. بلکه برای داشتن یک خواب خوب در شب بسیار مهم است. از ورق های مصنوعی پرهیز کنید همیشه به دنبال پنبه با کیفیت خوب (ترجیحاً ارگانیک) یا ابریشم با بودجه مجاز باشید. این مواد طبیعی رطوبت را از بدن شما دور می کنند. و شما می توانید آسان تر به خواب بروید. اگر در مورد تعداد نخ زیاد نگران هستید. به دنبال ملافه های ساخته شده از پنبه منگنه شده بلند باشید که از کیفیت بالاتری برخوردار است.

3-بهترین ملحفه هایی را که می توانید خریداری کنید انتخاب کنید.

۴-با طراحی اتاق خواب خود یک فضای آرام ایجاد کنید.

اتاق خواب شما باید از فشارهای زندگی روزمره مطهر باشد. وسایل نرم به شما کمک می کند که عصرها وقتی وارد اتاق می شوید احساس امنیت و آرامش کنید. البته لازم نیست که همه چیز باید خاکستری و سفید باشد. اگر ترجیح می دهید یک طرح رنگ تیره را امتحان کنید. ایده این است که فضایی جذاب ایجاد کنید فضایی که شما را به فکر خواب راحت بیندازد.

4-با طراحی اتاق خواب خود یک فضای آرام ایجاد کنید.

۵-نور ملایمی را انتخاب کنید که مانع از رانش شما نشود.

آخرین و نه مهمترین مورد در خصوص یک خواب بهتر، همانطور که نورپردازی می تواند تفاوت چشمگیری در رانندگی آسان در شب ایجاد کند. باید سعی شود تا در اتاق خواب ها نیز از روشنایی بیش از حد و شدید ، به ویژه چراغ های روشن سقف یا کانون توجه خودداری گردد. در عوض، روی چراغ های کنار تخت با سایه های ملایم سرمایه گذاری کنید و لامپ هایی را انتخاب کنید که با علامت “سفید گرم” یا حتی “کهربا” مشخص شده اند.

5-نور ملایمی را انتخاب کنید که مانع از رانش شما نشود.

دکمه بازگشت به بالا

در خبرنامه ما عضو شوید.

آخرین مطالب و آموزش ها رو سریعتر از بقیه در ایمیلتان دریافت کنید.