آموزش کسب و کار

یک تیم رویایی بازاریابی دیجیتال با منابع محدود بسازید

ایجاد یک تیم بازاریابی دیجیتال موثر برای یک تجارت کوچک می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد. (منابع محدود هستند، بودجه کم است و هر لحظه صرف پروژه می شود. بنابراین، رویکرد برنامه ریزی شده برای اطمینان از تأمین منابع مناسب دیجیتالی ضروری است. زیرا نیاز به بیشترین سود را دارید) من ۵ مرحله اساسی را برای ساخت یک تیم رویایی بازاریابی دیجیتال متمرکز بر درآمد و نتایج واقعی و ملموس به شما ارائه می دهم.

۱- اهداف خود از بازاریابی دیجیتال را مشخص کنید:

قبل از اینکه مشخص کنید چه کسی از تاکتیک های بازاریابی دیجیتال شما استفاده می کند، باید اهدافی را که دوست دارید تیم شما به آن برسد مشخص کنید. اهداف بازاریابی دیجیتال شما باید با اهداف کلی تجارت شما همسو باشد – آنها باید (استراتژیک، قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، واقع بینانه و محدود به زمان) باشند. 

۲- کانال های خود را با دقت انتخاب کنید:

بهتر است روی چند کانال دیجیتال متمرکز شوید که بازاریاب دیجیتال یا تیم اختصاصی شما بتواند آنها را به طور موثر مدیریت کند. برای صرفه جویی در وقت ارزشمند، فقط کانالهایی را انتخاب کنید که می توانند به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود و مخاطبی که در آن فعال هستید کمک کنند.

به عنوان مثال، اگر می خواهید درآمدزایی کنید می توانید از طریق ایمیل مارکتینگ انجام دهید، اگر می خواهید به مخاطبان جوانی دسترسی پیدا کنید می توانید صفحه ای در فیس بوک ایجاد کنید و اگر می خواهید کانال خدمات مشتری ارائه دهید Twitter می تواند گزینه ای برای شما باشد. پس از انتخاب مناسب ترین کانال ها، نوبت به انتخاب تیم دیجیتالی می رسد که برای مدیریت آنها نیاز دارید.

۳- از استعدادهای خود برای بازاریابی دیجیتال استفاده کنید:

بیایید فرض کنیم شما توانایی ساخت کل تیم یا آژانس بازاریابی را ندارید تا موفقیت دیجیتالی را ایجاد کنید. پس از آن مهم است که در خانه به استعدادی که دارید نگاه کنید. برای ارزیابی دانش فعلی بازاریابی دیجیتال تیم خود، از یک تشخیص دیجیتال مانند TestYourDigital.com  استفاده کنید. این به شما کمک می کند رشته هایی را که افراد در آن برتر هستند شناسایی کنید. و به شما امکان می دهد تا مناطقی را که ممکن است به آنها نیاز به آموزش داشته باشد. مشخص کنید.

راهنمای نهایی بازاریابی محتوا برای مشاغل خسته کننده
ادامه مطلب

هر سازمان به ترکیبی از مهارتهای دیجیتال متفاوت احتیاج دارد. با این حال، بیشتر مشاغل برای ایجاد محتوای جذاب برای وب سایت، وبلاگ و کانال های رسانه های اجتماعی و شخصی به افرادی با ذهن تحلیلی برای استفاده از SEO خود، ایجاد کمپین های ایمیل و گزارش از نتایج فعالیت های خود با استفاده از Google Analytics نیاز دارند.

۴- انتظارات خود را واقع بینانه نگه دارید:

بیش از حد جویدن نیش نزنید. تصور اینکه می توانید به همان روشی که اپل می توانید تجارت خود را به صورت آنلاین بازاریابی کنید. واقع گرایانه نیست. صادق بودن در مورد توانایی های دیجیتالی فعلی کارکنان و نتایج قابل تحقق مهم آنها بسیار مهم است. از خود سوالاتی از این قبیل بپرسید: ‘آیا ما به مهارت های فریلنسر نیاز داریم؟ آیا لازم است بودجه استخدام برای یک عضو جدید اختصاص دهیم؟ آیا برای اولویت بندی کارهای مهم دیجیتالی جدید، باید بارهای کاری تغییر کند؟ ‘

۵- برنامه موفقیت مستمر:

دیجیتال چیزی نیست. که بتوان آن را برداشت و پایین آورد. ضروری است. که شما یک استراتژی برای حفظ حضور دیجیتالی خود و دستیابی به نتایجی که تجارت و تجارت شما می خواهد، برنامه ریزی کنید. یک تقویم بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید. که فعالیت برنامه ریزی شده شما را مشخص کند. و تأیید کند که چه کسی و چگونه پروژه را مدیریت خواهد کرد. سپس برنامه را دنبال کنید. و تجزیه و تحلیل خود را از نزدیک زیر نظر داشته باشید. تا اطمینان حاصل کنید. که در مسیر درست قرار دارید. و اهدافی را که برای تجارت خود تعیین کرده اید برآورده می کنید.

این را بخوان: شروع رهبری اندیشه

دوست داریم نظرات و انتقادات حتی مطالب مرتبط خود را در خصوص موضوع:ایجاد یک تیم بازاریابی دیجیتال با منابع محدود را برای ما ارسال کنید!

منابع:

ترجمه شده از سایت: مدرسه دیجیتال مارکت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

خرید شارژ

خرید شارژ تلفن همراه