اغلب سوالات

در زیر سوالات متداول وجود دارد، شما ممکن است در این بخش جواب سوالات خود بیابید.!

توجه نمایید بخش اصلی این وب‌سایت به‌عنوان یک مجله خبری مورداستفاده قرار می‌گیرد. همچنین در صفاتی از این وب‌سایت نیز کالاهایی باکیفیت مناسب و عرضه‌شده در دیگر سایت‌های فروشگاهی معتبر موردبررسی و معرفی قرارگرفته است. لازم به ذکر است کاربران در صورت وجود هرگونه ابهام در خصوص نحوه عملکرد این وب‌سایت، می‌توانند سؤالات خود را در بخش تماس با ما مطرح نمایند.

علا رغم وجود مباحث آموزشی فراوان در خبرنامه های ارسال‌شده، تعداد موضوعات و متن‌های موجود در سایت بسیار اندک است.!

با عرض تأسف، در سال‌های اخیر مدیران وب‌سایت اقدام به ارائه کاملاً عمومی مطالب آموزشی نوشتاری و ویدیویی، انواع دست‌نوشته و حتی تعدادی کتاب ترجمه‌شده رایگان نمودند. و پس از مدتی متوجه کپی‌رایت غیرمجاز و فروش همین مباحث آموزشی باقیمت بالا به کاربران ایرانی شدند. از این‌رو پس از اقدامات شاخص، این وب‌سایت سیاست کاری خود را تغییر داده و هم‌اکنون اقدام به ارسال انبوه مطالب به‌صورت خصوصی در خبرنامه‌ها می‌نمایید.

آیا پس از ثبت‌نام خبرنامه‌هایی با تعداد انبوه دریافت خواهم کرد؟

مسلماً خیر. کاربران پس از ثبت‌نام طی چندین مرحله احراز هویت می‌شوند. یکی از مراحل احراز هویت شناسایی علایق کاربران می‌باشد. در این مرحله مشخص می‌شود چه نوع خبرنامه برای کاربران ارسال شود.

آیا اطلاعات کاربری من در اختیار سایت های دیگر قرار می گیرد؟

خیر. این اطلاعات در سایت محفوظ بوده و کاربران درهر زمانی قادر به پیگیری و حذف آنها خواهند بود.

آیا در صورت عدم رضایت از مطالب می‌توانیم از عضویت در خبرنامه خارج شویم؟

بله. کاربران در هر زمان قادر به خروج از خبرنامه های ما هستند. همچنین شما می توانید با مراجعه به بخش پشتیبانی مبحث ارسالی خبرنامه خود را از موضوعی به موضوع دیگر تغییر دهید.

خروج از نسخه موبایل