۳ راه برای بهبود شیوه کار در خانه

در سال گذشته، ناگهان به بسیاری از کارمندان ادارات در کل دنیا دستور داده شد که در خانه کار کنند. انتظار میرفت ظرف یک یا دو ماه دوباره به محل کاری سابق خود برگردند. اما این نقل مکان از دفتر کار به خانه و بلعکس بارها در طول سال انجام شد.  از آنجا که کار در خانه طولانی مدت تر شده است، رهبران سازمانی در حال ارزیابی مجدد محل کار کارکنان خود در آینده هستند. در یک مطالعه اخیر، تقریباً ۸۲ درصد از کارمندان ترجیح می دهند پس از بازگشایی مجدد دفاتر کار، در هفته چند روز را در خانه کار کنند. متأسفانه، با بسیاری از تغییرات ناگهانی عادت های بد به وجود می آیند. در اینجا سه ​​روش ساده برای بهبود شیوه زندگی در خانه و کار وجود دارد.

استراحت مکرر ایستاده داشته باشید:

تحقیقات نشان می دهد کارکنانی که در خانه کار می کنند بیشتر از کسانی که در یک دفتر کار می کنند کم تحرک هستند. این تا حدی نتیجه تنها ماندن و تقریباً آنلاین بودن در تمام طول روز است. نیاز به پیاده روی برای رفتن به یک جلسه یا میز کار یک همکار برای پرسیدن یک سوال، فعالیتی است که از دست رفته است. برای اضافه کردن حرکت به روز خود، هر ساعت حداقل ۱۰ دقیقه استراحت کنید. هنگام مکالمه با تلفن بایستید یا لیوان آب خود را پر کنید (باید به سمت سینک ظرفشویی بروید) اگر میز تحریر مناسبی در خانه ندارید. برای مدت زمان کوتاه از یک سطح صاف و مرتب مانند صفحه اتو یا میز آشپزخانه استفاده کنید.

یک روال جهت کار در خانه ایجاد و دنبال کنید:

برنامه کار از خانه برای همه افراد کمی متفاوت است و این اشکالی ندارد! بعضی از کارمندان از ۸:۰۰ صبح تا ۵:۰۰ بعدازظهر کار می کنند ، در حالی که دیگران ممکن است از ۶:۰۰ صبح تا ۳ بعدازظهر کار کنند و بدانید چه چیزی برای شما بهتر است و به این برنامه پایبند باشید و زمانی را برای غذا خوردن، ورزش و خواب اختصاص دهید. روز خود را برای تعادل بهینه کار و زندگی طراحی کنید. و وقتی روز کاری شما تمام شد، لپ تاپ خود را تا فردا ببندید.

یک ایستگاه کاری مناسب راه اندازی کنید:

اگر برای راه اندازی صحیح یک دفتر کار در منزل وقت بگذارید، از راحتی و بهره وری بیشتری برخوردار خواهید بود. ایستگاه کاری خود را با لوازم اداری مانند صندلی، صفحه کلید خارجی، ماوس و مانیتور بهینه کنید.

این را بخوان، ۱۰  نکته برای کاهش فرسودگی شغلی هنگام کار در خانه

منابع

ترجمه شده از سایت: همانتکنولوژی

دوست داریم نظرات و انتقادات خود را در خصوص موضوع فوق برای ما ارسال کنید!

خروج از نسخه موبایل