چگونه اسکراب شکر قهوه ای برای پوست سر درست کنیم؟

مقدمه:

پوست سر شما یک بار در هفته نیاز به تمیز کردن عمیق دارد تا همه آلودگی ها از بین برود. شما می توانید بدون سوزاندن سوراخی در جیب خود از یک اسکراب موی طبیعی خانگی استفاده کنید. شکر قهوه ای یک لایه بردار طبیعی است که می تواند به طور طبیعی سلول های مرده پوست سر شما را بدون تحریک آن از بین ببرد.

ادامه دهید و یکی از اسکراب های شکر قهوه ای خانگی ما را برای سلامت مو و پوست سر امتحان کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به پایین بروید.

دستور العمل های اسکراب پوست سر شکر قهوه ای

۱- اسکراب بلغور جو دوسر و شکر قهوه ای

اسکراب شکر قهوه ای و بلغور جو دوسر با موفقیت پوست سر را لایه برداری می کند، باکتری ها و آلودگی های مسدود شده را از بین می برد و گردش خون فولیکول های مو را تقویت می کند.

عناصر:

۲ قاشق چایخوری شکر قهوه ای

۲ قاشق چایخوری بلغور جو دوسر

کاسه کوچک

۲ قاشق چایخوری نرم کننده مو

۱۵ قطره روغن زیتون

نرم کننده مو

مراحل:

دو قاشق غذاخوری شکر قهوه ای و بلغور جو دوسر را در یک کاسه مخلوط کنید.

۲ قاشق از نرم کننده موی مورد علاقه خود را به مخلوط اضافه کنید.

مواد را با دست مخلوط کنید.

۱۵ قطره روغن زیتون اضافه کنید. از یک قاشق برای مخلوط کردن آنها استفاده کنید.

اسکراب شکر قهوه ای شما آماده است.

واقعیت جالب: بلغور جو دوسر به مبارزه با بیماری های مرتبط با قلب کمک می کند. استرس را از بین می برد و فشار خون را تنظیم می کند.

۲- اسکراب روغن جوجوبا و شکر قهوه ای

اسکراب روغن جوجوبا و شکر قهوه ای شوره سر را از بین می برد، ریزش مو را درمان می کند و موهای شما را به طور موثر مرطوب می کند. همچنین از موهای شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.

عناصر:

۲ قاشق شکر قهوه ای

۲ قاشق آب لیموی تازه

۲ قاشق روغن جوجوبا

۱ قاشق نمک دریا

مراحل:

شکر قهوه ای و نمک دریا را در یک کاسه با هم مخلوط کنید.

روغن جوجوبا و آب لیموی تازه را اضافه کنید.

با استفاده از قاشق مخلوط کنید.

اسکراب روغن جوجوبا و شکر قهوه ای شما اکنون آماده است.

نکته جالب: روغن جوجوبا با چین و چروک و علائم پیری مبارزه می کند. همچنین نرمی پوست شما را تا ۳۷ درصد افزایش می دهد.

۳- اسکراب جوش شیرین و شکر قهوه ای

این مخلوط را می توان یک بار در ماه برای از بین بردن باکتری های ناخواسته و شوره سر استفاده کرد. حاوی خواص ضد عفونی کننده است که از موهای شما در برابر آسیب محافظت می کند.

عناصر:

۱ قاشق چایخوری شکر قهوه ای

۱ قاشق غذاخوری شامپو

۳ قطره روغن درخت چای

۱ قاشق چایخوری جوش شیرین

مراحل:

تمام مواد را در یک کاسه مخلوط کنید.

در حالی که موهای خود را ماساژ می دهید، روی پوست سر و ریشه تمرکز کنید.

از چند دقیقه برای ماساژ استفاده کنید. این باعث بهبود گردش خون می شود.

برای شستشو از آب گرم استفاده کنید.

توجه: اگر موهای رنگ شده دارید، این اسکراب ممکن است برای شما مناسب نباشد.

واقعیت جالب: روغن درخت چای استرالیایی را می توان برای ماساژ درمانی استفاده کرد زیرا مواد مغذی ضروری بدن شما را تامین می کند و پوست شما را شاداب، زیبا و گلگون نگه می دارد.

اکنون که می دانید چگونه اسکراب شکر قهوه ای خود را برای مو آماده کنید، ادامه دهید و فواید زیادی که برای پوست شما دارد را بخوانید!

فواید زیبایی شکر قهوه ای

۱- اسکراب زیبایی

شکر قهوه ای اغلب به عنوان یک عنصر اصلی در تهیه اسکراب های زیبایی استفاده می شود. کارشناسان نه تنها آن را به عنوان یک لایه بردار طبیعی می دانند، بلکه بر اثر طبیعی آن نیز تاکید می کنند. برای استفاده از شکر قهوه ای برای شستشو در خانه، همیشه از پاها شروع کنید و آن را تا گردن و پوست سر خود بکشید. این کار گردش خون را تقویت می کند و به پوست شما کمک می کند سطح pH خود را متعادل کند . پس از اتمام کار بدن خود را با آب گرم بشویید. انجام منظم این کار باعث می شود پوست شما نرم، صاف و شاداب شود.

۲- ظاهری سالم تر پوست را ترویج می کند

شکر قهوه ای نیز به دلیل داشتن پوستی سالم تر و زیباتر شناخته شده است . این حاوی اسید گلیکولیک است که یک عنصر ضروری برای تمام محصولات زیبایی گران قیمت است. این به دفع سموم از بدن کمک می کند زیرا پوست را به طور موثر مرطوب می کند.

۳- با آکنه مبارزه می کند

شکر قهوه ای با آکنه ، جوش و سایر بیماری های پوستی مبارزه می کند. از ایجاد جوش در آینده جلوگیری می کند و به پوست شما اجازه می دهد سالم و شاداب باقی بماند. عسل و شیر را به اسکراب شکر قهوه ای خود اضافه کنید تا از فواید آن بهره مند شوید.

کریستال های شکر قهوه ای پوست سر را لایه برداری می کند و هرگونه آلودگی و سایر ناخالصی ها را از پوست سر پاک می کند. آنها گردش خون را بهبود می بخشند و سطح pH پوست را بازیابی می کنند. این کریستال ها ضمن دفع سموم از بدن، پوست را مرطوب می کنند. ترکیب شکر قهوه ای با مواد دیگر مانند بلغور جو دوسر و روغن جوجوبا باعث بهبود سلامت و ظاهر پوست سر و مو می شود. این مواد طبیعی فواید اضافی مراقبت از مو مانند رطوبت رسانی، خواص ضد عفونی کننده و ضد شوره سر، مدیریت ریزش مو و محافظت از مو در برابر آسیب را ارائه می دهند. بنابراین، اکنون که می دانید چگونه یک اسکراب شکر قهوه ای برای سلامت پوست سر درست کنید، حداقل دو بار در ماه آن را به رژیم مراقبت از موهای خود اضافه کنید و خودتان تفاوت را ببینید.

خروج از نسخه موبایل