معرفی ۳۶ مدل از بهترین ناخن مصنوعی های موجود در بازار ایران

آیا می خواهید قبل از خرید ناخن مصنوعی با معیار های خرید یک ناخن مصنوعی خوب آشنا شوید. و سپس با تخفیف خرید کنید؟

مقدمه:

خانم‌ها همیشه دوست دارند در مهمانی‌ها خاص و منحصربه‌فرد باشند. ازآنجاکه بسیار ظریف و نکته‌سنج هستند، به تمام موارد زیباسازی خود، اهمیت زیادی می‌دهند. ناخن مصنوعی یکی از مواردی است که تا حد زیادی در ایجاد زیبایی و جذابیت شما اثر شگفت‌انگیزی دارد.

ازاین‌رو انتخاب بهترین ناخن مصنوعی، از بین انواع متفاوت آن، ضروری است. زیرا یک انتخاب غلط و اشتباه، ممکن است قبل از مهمانی شما را دچار چالش کند. در ادامه مقاله همراه ما باشید تا انواع ناخن­های مصنوعی، معیارهای قبل از خرید و مزایا و معایب آن را با شما در میان بگذاریم.

معیارهایی که قبل از خرید ناخن مصنوعی باید در نظر گرفته شود

در انتخاب و خرید ابزار زیبایی ظریفی مانند ناخن‌های مصنوعی باید به تمام جنبه‌های آن توجه داشته باشید. معیارهای که قبل از خرید ناخن مصنوعی خوب باید مدنظر قرار دهید، شامل:

  1. فرم یا شکل
  2. اندازه یا کوتاهی و بلندی
  3. استحکام و دوام
  4. ضخامت

فرم و شکل

ناخن‌های مصنوعی در شکل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. انتخاب بر اساس شکل و فرم ناخن، به سلیقه شما بستگی دارد. انواع شکل ناخن مصنوعی:

صاف:

رایج‌ترین نوع ناخن‌های مصنوعی که با استفاده از آنها، ناخن‌های شما جلوه طبیعی خواهند داشت. استفاده و نگهداری از این ناخن‌ها بسیار راحت است. این نوع ناخن‌های مصنوعی محدود به استفاده در مجالس و مهمانی‌ها نیستند. به‌آسانی و بدون هیچ مشکلی، روزانه می‌توانید آنها را روی ناخن خود نصب و استفاده کنید.

گرد:

یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین ناخن‌های مصنوعی هستند و با طراحی‌های چشم‌نواز، مشخص‌تر می‌شوند. برخی از انواع ناخن‌های گرد، نیاز به پرکردن دارند و برخی دیگر همراه با شکل عرضه می‌شوند. چنانچه کارهای روزمره سبک دارید، این نوع ناخن‌های مصنوعی، پیشنهاد ایده‌آل ما به شماست.

تیز:

در حالت طبیعی کسی را مشاهده نمی‌کنید که ناخن‌هایی به این تیزی داشته باشد. اگر شما کسی هستید که به دنبال متمایز شدن در مجالس هستید، ناخن‌های مصنوعی تیز گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

بیضی:

ظاهر ساده و ظریفی دارند. با طرح‌های تزئین شده روی آن، حالت نامتعارف پیدا می‌کنند. از نظر هندسی، شکل بیضی این نوع ناخن‌ها، ماندگاری آنها را طولانی‌تر می‌کند.

اندازه یا کوتاهی و بلندی

یکی دیگر از معیارهای مهم که باید هنگام خرید ناخن‌های مصنوعی به آن توجه ویژه داشته باشید، اندازه ناخن است. این فاکتور نیز به میزان زیادی به سلیقه شما مربوط است. اما خوب است ناخن‌های مصنوعی را برای خود، طوری انتخاب کنید که با هر بار استفاده احساس راحتی داشته باشید.

سایز یا اندازه ناخن‌های مصنوعی منحصراً به طول آنها مربوط نمی‌شود. عرض و پهنای ناخن‌های مصنوعی در مقیاس عددی ۱ تا ۱۰ هستند.

استحکام و دوام

به طور معمول ناخن‌های مصنوعی، نیاز به نگهداری و مراقبت‌های خاص ندارند. اما برای استحکام و دوام هرچه بیشتر آنها سعی شود از مواد شوینده قوی مانند سفیدکننده‌ها استفاده نکنید. همچنین در مواقعی که نیاز به شستن ظروف یا لباس‌ها با دست و دستکش دارید، از ناخن‌های مصنوعی استفاده نکنید تا دوام بیشتری برای شما داشته باشند و مدت‌زمان بیشتری بتوانید از آنها استفاده کنید.

ضخامت

مسلماً ناخن‌های مصنوعی ضخیم‌تر، مقاوم‌تر و بادوام‌تر از ناخن‌های مصنوعی نازک هستند. ناخن‌های مصنوعی ضخیم، برای فعالیت‌های مداوم و روزمره، بهترین گزینه هستند. اما برای موقعیت‌های خاص، از ناخن‌های مصنوعی نازک استفاده کنید.

انواع ناخن مصنوعی

ناخن‌های مصنوعی از نظر مواد اولیه و متریال ساخت، در انواع مختلف زیر تولید می‌شوند:

آکریلیکی

از پودر و مایع اکریلیک در ساخت آنها استفاده می‌شود. درعین‌حال که استحکام بالایی دارند، ارزان و مقرون‌به‌صرفه نیز هستند.

ژله‌ای

در تولید ناخن‌های مصنوعی ژله‌ای از مواد آکریلیکی نیز استفاده می‌شود. ولی بازهم مقاومت آنها پایین است. پس برای استفاده در زمان‌هایی مناسب‌اند که در طول روز فعالیت‌های زیادی ندارید یا به عبارتی دیگر از دست و انگشتان خود زیاد کار نمی‌کشید.

سولار

ظاهر شیک و زیبایی دارند و برای خانم‌هایی که از دست خود زیاد کار می‌کشند، مناسب هستند. مشابه ناخن مصنوعی اکریلیک، دوام و مقاومت بالایی دارند.

ابریشمی

مواد اولیه ساخت این نوع ناخن‌های مصنوعی، فایبرگلاس، ابریشم، کاغذ یا کتان است. برای حفظ حالت ناخن‌های ظریف، ناخن مصنوعی ابریشمی پیشنهاد می‌شود. برای خانم‌هایی که کار زیادی با دست و انگشتان خود انجام نمی‌دهند، مناسب هستند.

مزایای ناخن مصنوعی

  1. پنهان کردن یا تعمیر ناخن شکسته، زشت، کوتاه و آسیب‌دیده
  2. جلوگیری از جویدن ناخن در بیماران استرسی
  3. عدم آسیب به ناخن شخص
  4. چسباندن در زمان کوتاه
  5. راحتی و امکان چسباندن در منزل
  6. استفاده برای عروس خانم‌هایی دارای ناخن‌های نامتقارن کوتاه و بلند هستند.
  7. استفاده برای خانم‌های خانه‌دار که به طور مرتب ناخن‌هایشان می­شکند یا لب پر می‌شود.

معایب ناخن مصنوعی

عدم نصب درست ناخن مصنوعی، می‌تواند مشکل‌ساز شود. همچنین استفاده طولانی‌مدت بدون جداکردن آن از روی ناخن‌ها، احتمال آسیب به بستر ناخن اصلی را بالا می‌برد. مشکلی که اغلب در ارتباط با ناخن‌های مصنوعی شایع است، ایجاد عفونت باکتریایی بین ناخن طبیعی و مصنوعی است. عفونت‌های قارچی ناخن، با استفاده از داروهای ضدقارچ مرتفع می‌شوند.

روش‌های نصب ناخن مصنوعی

انواع ناخن‌های مصنوعی به دو روش روی ناخن طبیعی نصب می‌شوند:

نصب و چسباندن با چسب مخصوص ناخن:

در این روش باید به‌درستی از چسب استفاده کنید وگرنه نیاز به ترمیم چندباره خواهید داشت. بهتر است کار چسباندن را به یک تکنسین ماهر در این زمینه بسپارید.

چسباندن دائمی یا همان کاشت ناخن:

این نوع چسباندن ناخن، استحکام بالایی دارد و به‌راحتی از ناخن طبیعی جدا نمی‌شود.

نکات مهم هنگام استفاده از ناخن مصنوعی

جمع‌بندی:

عمده‌ترین دلیل استفاده خانم‌ها و دختران از ناخن‌های مصنوعی، زیبایی و ایجاد جذابیت بیشتر در مهمانی‌ها و مجالس است. اما برخی انواع ناخن‌های مصنوعی، برای فعالیت روزانه فرد هیچ‌گونه محدودیتی ایجاد نمی‌کنند. به همین دلیل طرف‌داران زیادی دارند. به‌ویژه برای خانم‌هایی که از دست و انگشتان خود زیادی کار می‌کشند.

ناخن‌های مصنوعی به دلیل چسباندن راحت آنها از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. اما بهتر است نصب و چسباندن ناخن مصنوعی را به یک تکنسین ناخن یا فرد ماهر در این زمینه بسپارید.

هچنین شما می توانید با کلیک بر روی متن اینجا به سایر محصولات در سایت ما دسترسی داشته باشید.

لطفا نظرات و انتقادات خود را در خصوص موضوع: ناخن مصنوعی خوب چی بخرم؟ برای ما ارسال کنید!

خروج از نسخه موبایل