راهنمای قدم به قدم خرید مواد و لوازم کاشت ناخن

مقدمه:

در طی چند سال اخیر با استقبال بی سابقه خانم ها از حرفه کاشت ناخن روبرو شده ایم. اگر به دست خانم های اطرافتان دقت کنید متوجه می شوید که تعداد زیادی از آن ها کاشت ناخن انجام داده اند. این حرفه، روشی درامد زا برای خانم ها است که نیازمند لوازم مخصوص و مواد خاصی است.

برای اینکه شما در این کار مهارت بیشتری کسب کنید و بهتر عمل کنید باید علاوه بر اموزش حرفه ای، مواد و لوازم کاشت ناخن با کیفیتی تهیه کنید. عدم استفاده از مواد خوب و با کیفیت باعث بروز مشکلاتی برای ناخن مشتری می شود که ممکن اشت حتی شما کارتان را از دست بدهید. استفاده از متریال عالی باعث می شود کارتان تمیزتر و حرفه ای تر دیده شود و سبب بروز رضایت مشتری خواهد شد. در ادامه مباحث، مواد و لوازم مورد نیاز کاشت ناخن را برایتان توضیح می دهیم تا بهتر ان ها را بشناسید.

لوازم اصلی برای کاشت ناخن به ۳ دسته تقسیم می شوند:

۱ – مواد کاشت ناخن

۲ – دستگاه هایی برای کاشت ناخن

۳ – ابزار جانبی برای کاشت ناخن

مواد مورد نیاز و اصلی برای کاشت ناخن با استفاده از پودر:

ضد قارچ:

ماده ای است جهت ضد عفونی کردن سطح ناخن که از رشد قارچ در زیر کاشت ناخن جلوگیری می کند. اگر ناخن به قارچ مبتلا شود باید برای درمان از محلول تیمول استفاده کرد.

پرایمر:

این محلول باعث ایجاد چسبندگی بین ناخن و مواد می شود. پرایمر ها ۳ مدل دارند: اسیدی، اسید متوسط و غیر اسیدی. هرچه میزان اسیدی پرایمر بالاتر باشد باعث سوزش دست و چسبندگی قوی تری می شود. استفاده از پرایمر اسیدی برای پوست حساس توصیه نمی شود زیرا سبب آزار شخص می شود.

پودر کاشت ناخن:

این پودر برای تولید مواد ناخن است.پودر کاشت ترکیبی از پودر و محلول لیکوئید می باشد که رنگ های مختلفی دارد. رنگ های اصلی موجود رنگ هلویی، رنگ صورتی، رنگ سفید و شفاف است.

لیکوئید کاشت ناخن:

لیکوئید محلولی است که با پودر کاشت مخلوط می شود و سطح ناخن را می سازد. کیفیت لیکوئید در نتیجه کار شما بسیار تاثیر گذار است. برخی ازناخن کارها از لیکوئید دندان پزشکی بعلت قیمت ارزان استفاده می کنند که سبب زرد شدن ناخن خواهد شد. بطور کلی لیکوئید ها به ۳ دسته: زود خشک، دیرخشک و متوسط تقسیم می شوند. برای افرادی که تازه شروع به کار کرده اند، لیکوئید های دیر خشک توصیه می شود.

تاپ شاین:

تاپ شاین (تاپ کات) باعث می شودکه لایه ای بی رنگ و درخشنده در سطح ناخن بوجود آید. استفاده از تاپ کات، استحکام و زیبایی کار نهایی را بیشتر می کند.

انواع مختلف پودر کاشت و کاربرد آنها:

۱-پودر هلویی کاشت ناخن: بدلیل تیره بودن ان، برای کاور کردن ناخن های آسیب دیده و کاشت بیبی بومر استفاده می شود.

۲-پودر سفید کاشت ناخن: برای کاشت فرنچ و بیبی بومر مورد استفاده قرار می گیرد.

۳-پودر کلیر یا کریستالی کاشت ناخن: بدلیل شفافیتی که دارد در دیزاین هایی مثل گل یا … استفاده می شود و برای افرادی که به ناخن های بدون رنگ علاقه مندند، مناسب است.

۴-پودر صورتی کاشت ناخن: این پودر ها ۲ مدل صورتی تیره و کمرنگ دارند. از نوع کمرنگ برای کاشت ناخن با رنگ طبیعی و رنگ تیره برای رنگ هلویی استفاده خواهد شد.

دستگاه های برقی برای کاشت ناخن:

سوهان برقی: سوهان برقی(میکروموتور) یکی از اصلی ترین لوازم برای کاشت ناخن است. این سوهان ها مدل های گوناگونی دارند که عمدتا تولید کشورهای کره یا چین هستند. گران ترین وسیله ای که برای کاشت ناخن باید تهیه کنید همین مورد است که بسیار هم مهم است.

دستگاه یو وی: این دستگاه برای خشک کردن ژل استفاده می شود که مدت زمان لازم حدود ۲ دقیقه است. این دستگاه ها می توانند تمامی برندهای ژل کاشت و ژلیش را خشک کنند.

دستگاه ای ای دی: این دستگاه با استفاده ازلامپ های ال ای دی، ژل کاشت و لاک ژل را خشک می کنند که بین ۵ الی ۱ دقیقه زمان لازم دارد. مشکل این دستگاه ها این است که تمامی برندهای لاک ژل ناخن را نمی توانند خشک کنند.

*دستگاه ال ای دی-یووی: این دستگاه جدیدترین مدل است که با ترکیبی از لامپ های یووی و ال ای دی می توانند مواد ژلی ناخن را خشک کنند. مدت زمان لازم برای خشک کردن بین ۵ الی ۱ ثانیه است و تمامی برند ها را می تواند خشک کند.

ابزار جانبی برا کاشت ناخن:

مواد جانبی لازم برای کاشت ناخن بسیار متعدد هستند که در ادامه تعدادی از انها را بطور خلاصه معرفی می کنیم.

قلم کاشت

نیپر

کاتر

عقب زن

سوهان دستی

امیدوارم از خواندن مطالب بالا لذت برده باشید. برای تهیه مواد و لوازم کاشت ناخن با کیفیت می توانید با بررسی ۳۶ نوع از بهترین و پرکاربردترین ها با ما همراه باشید. و با خیال راحت محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

همچنین شما می توانید با کلیک بر روی متن اینجا به سایر محصولات در سایت ما دسترسی داشته باشید.

لطفا نظرات و انتقادات خود را در خصوص موضوع: مواد و لوازم کاشت ناخن خوب چی بخرم؟ برای ما ارسال کنید!

خروج از نسخه موبایل