مداد لب

بهترین مداد لب ها را به صورت آنلاین با حداقل قیمت در ایران بخرید

خط لب توسط بسیاری نادیده گرفته می شود، اما اهمیتی که در ایجاد آن فرم عالی به لب های شما ایفا می کند اجتناب ناپذیر است. خط لب نه تنها به شما در ترسیم خطوط لب کمک می کند، بلکه باعث ایجاد سایه نیز می شود و گاهی اوقات اگر فراموش کنید رژ لب را در کیت لب خود حمل کنید، می توانید از آن استفاده کنید.

می توانید برای کشیدن لب های دلپذیر و بی عیب و نقص به سراغ مداد لب یا مداد خط لب بروید. ما طیف وسیعی از رنگ های خط لب را برای مطابقت با نیازهای شما و مطابقت با آرایشی که برای هر لباسی تصمیم گرفته اید، داریم. برای به روز شدن با روند مد، باید خط لب صربی ، خط لب هلویی، خط لب صورتی ، خط لب قهوه ای را امتحان کنید یا اگر آخرین سایه های خط لب را امتحان نکرده اید، باید فوراً همه گزینه ها را بررسی کنید.

اما واقعیت استفاده از خطوط لب چیست؟

خطوط لب، لبهای شما را تعریف و شکل می دهند. نوک باریک و نوک آستر مانند برس به شما امکان کنترل می دهد. اما بر خلاف استفاده از برس لب، خطوط لب همیشه با فرمولی طراحی می شود که برای ثابت ماندن است.

خطوط لب به عنوان آغازگرهایی برای تقویت رنگ و ماندگاری رژ لب شما عمل می کنند .همچنین فرمول های موجود در خط لب کمک می کند. تا رژلب شما بدون خونریزی و پر زدن بهتر به لب های شما بچسبد.

یکی دیگر از کاربردهای خوب خط لب اصلاح لبهای نازک یا ناهموار است. اگر لب های شما خیلی نازک است. استفاده از رژ لب به تنهایی ممکن است مشکل باشد. خط لب می تواند یک محصول آرایشی موثر برای کمی خط کشیدن روی لب شما باشد تا پر شدن بیشتری به شکل واقعی لب شما اضافه کند. همچنین برای افرادی که لب ناصافی دارند نیز مناسب است.

چگونه خط لب ایده آل را انتخاب کنیم؟

انتخاب خط رژ لب مناسب شما را در همان دوراهی انتخاب رژ لب مناسب برای خود قرار می دهد. بنابراین، مهم است که بدانید می‌خواهید چه آرایشی ایجاد کنید. در اینجا یک راهنمای سریع برای پیدا کردن خط لب مناسب شما آورده شده است.

اما آیا شما با مداد لب راحت هستید یا خودکار لب را انتخاب می کنید.با کدامیک می توانید بهترین خط لب را ایجاد کنید؟ مدادلب ها  درست مانند مداد خط چشم هستند، تفاوتی که در اینجا دارید رنگ، بافت، نقش و کاربرد آن است. اگر مداد لب را انتخاب کنید، بافتی کرمی خواهید داشت و می توانید لبه های تیز را به لب های خود بدهید. می‌توانید با استفاده از مداد لب، لب‌های خود را به شکلی کاملاً صاف و بدون نگرانی در مورد ایجاد خطوط بی‌نقص ترسیم کنید. اما به یاد داشته باشید که هر از گاهی خط لب مدادی خود را تیز کنید .

خودکار لب ها  به شکل نشانگر عرضه می شود. بهترین بخش آنها این است که نگران تیز کردن آن نباشید. بر خلاف مداد لب نرم تر هستند و به شما کمک می کند تا خطوط سنگین را برای لب های خود بکشید. خودکار لب ها شکل دیگری از مداد لب ها هستند. همچنین خودکار لب ها می توانند به عنوان پرکننده لب شما مانند رژ لب استفاده شود. این می تواند بعنوان دو در یک برای شما کار کند و پول شما را ذخیره کند. خودکار لب ها می تواند به شما کمک کند تا ظاهری طبیعی به لب های خود ببخشید و می تواند به شما در سایه زدن آنها کمک کند. این تا حدودی شبیه مداد لب است اما در یک نسخه بزرگتر است و حجم را برای شما پوشش می دهد.

نکات و مزایای استفاده از خط لب

خط لب علی رغم اینکه یک محصول آرایش اختیاری است. اما بسیاری از ما زمانی که در آرایش لب، به مرحله استفاده از مدادها می رسیم. معمولاً می گوییم “من به آن نیازی ندارم” در اینجا ۴ مورد از دلایل نیاز به استفاده از مدادها و چند نکته در مورد نحوه استفاده از آن آورده شده است.

۴ دلیل مهم برای استفاده از مداد لب

ایجاد طرح کلی با مدادها ، شکل مشخصی را برای لب های شما ایجاد می کند.

استفاده از مدادهای لب دروازه دستیابی به لب هایی با ظاهری کامل تر و ظاهری برجسته است.

سرانجام آیا شما همه رنگ ها و انواع رژ لب ها را دارید؟ مداد لب به شما کمک می کند تا به یک ظاهر مخلوط دست پیدا کنید.

کار اساسی مداد لب ها شکل دادن ، تعریف ، پوشش و پر کردن لب های شماست.

نحوه استفاده صحیح از خط لب با استفاده از ۳ مرحله آسان

مرحله اول- لایه برداری:

 اولین مرحله برای استفاده از هر محصول لب، لایه برداری است. با استفاده از یک اسکراب لب دلخواه، تمام پوست مرده‌ای را که مدتی در آنجا نشسته‌اند، به آرامی پاک کنید. تنها هدف از انجام این کار ایجاد یک پایه یا بوم صاف است. این کمک می کند که محصول لب شما به راحتی روی لب های شما بچسبد بدون اینکه پوسته پوسته به نظر برسد. بنابراین. دفعه بعد فراموش نکنید که لب های خود را لایه برداری کنید. 

مرحله دوم- پنهان کردن:

با استفاده از کانسیلری که با رنگ پوست شما مطابقت دارد، نقاط ریز را در خارج از خط لب خود ایجاد کنید و به سمت لب های بالا و پایین حرکت کنید. با استفاده از مخلوط کن زیبایی یا هر اسفنج آرایشی آن را به خوبی مخلوط کنید. اکثر اینفلوئنسرهای زیبایی از این تکنیک برای ایجاد لب های پرتر استفاده می کنند.

مرحله ۳ – خط لب ها:

پس از اتمام لایه برداری و پوشاندن لب ها، خط لب مورد علاقه خود را بردارید و خط لب را از مرکز لب های خود شروع کنید. برای اینکه کارها کمتر پیچیده شود، روی کمان کوپید خود یک “x” بکشید و سپس به آرامی به سمت گوشه ها حرکت کنید. همین کار را با لب های پایینی خود نیز انجام دهید.

همچنین شما می توانید با کلیک بر روی متن اینجا به سایر محصولات در سایت ما دسترسی داشته باشید.

لطفا نظرات و انتقادات خود را در خصوص موضوع: مداد لب خوب چی بخرم؟ برای ما ارسال کنید!

خروج از نسخه موبایل