رژ لب مدادی

می توان گفت این نوع از رژ لب ها همانند رژ لب های مایع هستند. با این تفاوت که به علت ترکیبات متفاوت تر جزئی و استفاده از الکل کمتر کمی مایل به شکل جامد هستند. مزیت استفاده از این نوع رژ لب ها را می توان در لب هایی یافت که حساس و خشک هستند. و وجود الکل بیشتر باعث خشکی بیشتر می شود. خارش و پوسته پوسته شدن لب سرانجام استفاده مکرر از رژ لب های مایع است. اما نوع مدادی را می توان کمی متمایز تر دانست. چون مقدار الکل کمتری دارند و باعث خشکی کم تر لب ها می شوند.

البته با گذشت از مراحل ترکیبات مضر، با توجه به ترکیبات جدید اکثر رژ لب ها چه جامد، مایع یا مدادی همگی می توانند مخلوطی از نرم کننده ها را همراه خود داشته باشند و این مورد در سال های اخیر می تواند نقطه قوتی برای تمامی محصولات لب باشد. البته با این حال، علاوه بر نکات قید شده مثبت قبل، توصیه می شود. در هر صورت برای گرفتن یک نتیجه عالی قبل از شروع کار لب ها نرم و مرطوب باشند.

رژ لب مدادی در مقابل مداد لب و رژ لب مایع

می توان گفت وجود ترکیبی از مداد لب و رژ لب در این محصول بی نظیر است. این ترکیب دو به یک به شما اجازه می دهد آرایشی تمیز و سریع تری داشته باشید. وجود ترکیب رنگ های بی شمار و ماندگاری بیشتر مدادی ها را در مقابل رژ لب مایع و جامد قرار می دهد.

حالا اگر قصد خرید بهترین و کاربردی ترین های موجود در بازار ایران را دارید؟ با بررسی ۳۶ نوع از بهترین ها همراه ما باشید.

[digikala61609267183]

همچنین شما می توانید با کلیک بر روی متن اینجا به سایر محصولات در سایت ما دسترسی داشته باشید.

لطفا نظرات و انتقادات خود را در خصوص موضوع فوق برای ما ارسال کنید!

خروج از نسخه موبایل