رنگ نارنجی

رنگ نارنجی بازتاب دهنده گرما و شادی است. به عنوان ترکیبی از قرمز و زرد، انرژی جسمی قرمز و شادی پس از زرد را ترکیب می کند.

خوش بینانه و جذاب است، خودانگیختگی و دیدگاه مثبتی در زندگی به ارمغان می آورد. نارنجی رنگی عالی برای استفاده در دوران سخت اقتصادی است، زیرا انگیزه ما را حفظ می کند و به ما کمک می کند تا به جنبه های روشن زندگی نگاه کنیم. در زمان های دشوار قدرت عاطفی به ما ارائه می دهد. این رنگ به کمک می کند تا ناامیدی و یاس را پشت سر بگذارید. همچنین به ما کمک می کند تا با ایده های جدید سازگار شویم، محدودیت ذهن را آزاد می کند و به ما این احساس را می دهد که همان چیزی هستیم که هستیم.

نارنجی با اشتیاق به زندگی، ماجراجویی و ریسک پذیری، عزت نفس جسمی، استقلال و رقابت همراه است. رنگ نارنجی باعث احترام به خود و احترام به دیگران می شود.

رنگ نارنجی گرم و جذاب است این رنگ به ارتباطات اجتماعی و ارتقا گفتگوهای دوجانبه اشاره دارد. این رنگ ما را هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی تحریک می کند. همچنین بسیاری از مردم فکر می کنندرنگ نارنجی اشتها را تحریک می کند.

ویژگی های مثبت این رنگ جامعه پذیری، خوش بینی، اشتیاق، شادی، اعتماد به نفس، استقلال، ماجراجویی و تجمل است.

ویژگی های منفی این رنگ عدم صداقت، وابستگی، زیاده روی، بدبینی، ارزان بودن است

معنی فیزیولوژیکی رنگ نارنجی

پرتقال می تواند به تقویت ریه ها، طحال و لوزالمعده کمک کند. قلب، اندام های تولید مثل، هضم غذا را تحریک می کند، اشتها و مقاومت بدن را افزایش می دهد. تحت تأثیر آن مایعات بدن دفع می شود.

این رنگ به انسان احساس لذت، شادی و رفاه می بخشد. این رنگ نشانه خوشبختی، اجتماعی بودن و رضایت است زیرا به انسان کمک می کند تا با قدرت جدیدی به خستگی غلبه کند. بدن و روان را با نشاط و گرم می کند و بازیگوشی و احساسات را تحریک می کند.

معنای روانشناختی رنگ نارنجی

این رنگ مخلوطی از قرمز و زرد است بنابراین، نیرو و اثرات هر دو را ترکیب می کند. نارنجی یک محرک عاطفی است اثرات روانشناختی نارنجی خلاقیت، اشتیاق، نشاط ، انرژی بخش و گرم است.

اگر فردی دوست دارد لباس نارنجی بپوشد، این نشان می دهد که این فرد روحیه ای فعال و رقابتی دارد. همچنین، مستقل، عملی و خلاق، پر انرژی و پر از بی قراری است. اگر فردی از پوشیدن لباس نارنجی امتناع ورزد، ممکن است به دلیل خستگی روحی و جسمی باشد.

معنای رنگ نارنجی در اتاق

این رنگ بیشتر مناسب اتاقهای نشیمن، مکانهای غذاخوری آشپزخانه و اتاقهای تفریحی است. رنگ نارنجی برای دفاتر، اتاق خواب و اتاق های استراحت مناسب نیست.

معنی رنگ نارنجی در AURA

هاله نارنجی بیانگر احساسات، اعتماد به نفس، خلاقیت و جامعه پذیری است. این توانایی ارتباط خوب با مردم را به روشی باز و دوستانه نشان می دهد. شخصیت نارنجی همچنین به شهود و پیش بینی منطقی اشاره می کند.

معنای رنگ در رویاها

مشاهده نارنجی، برخی از بلند پروازی های درونی را نشان می دهد.

معنای رنگ نارنجی در لباس

پوشش رنگ نارنجی برای افرادی است که در محیط کار خلاق و پر انرژی هستند. کسانی که از افسردگی رنج می برند و افرادی که باید شادی و سبکی بیشتری را وارد زندگی خود کنند از این رنگ در لباس استفاده کنند.

شیمی درمانی

رنگ نارنجی به افسردگی، تنهایی و خستگی کمک می کند. باعث بهبود روحیه خوب و جلوگیری از خواب آلودگی می شود. همچنین به سو هاضمه و افزایش اشتها کمک می کند. می تواند برای درمان افسردگی و بدبینی استفاده شود. تأثیر مفیدی بر گردش خون دارد، هضم را بهبود می بخشد، ضربان قلب را افزایش می دهد. از رنگ نارنجی برای کمک به اسپاسم عضلات، آسم، روماتیسم مزمن، کم خونی، سنگ صفرا، التهاب کلیه استفاده می شود.

سایه های رنگ نارنجی

نارنگی، شهد، هلو، آجر، چوب ماهون

حقایق جالب در مورد رنگ نارنجی

نارنجی بعنوان یک رنگ ملی در هلند است. در چین و ژاپن نیز، نارنجی نماد خوشبختی و عشق است.

منابع

Translation from the site

“http://www.about-colors.com/orange-color”

خروج از نسخه موبایل