رنگ صورتی

رنگ صورتی رنگ عشق، گرما و لطافت است. عاشقانه، دوست داشتنی و صمیمی، متفکر و مراقب است. این رنگ همدلی و حساسیت را برانگیخته، نشان دهنده شفقت و عشق است. به عشق و درک بدون قید و شرط اشاره دارد.

رنگ صورتی نشانه امیدواری است. این رنگ، رنگی مثبت است که گرما و احساس آرامش بخشی را القا می کند. احساس خشم، پرخاشگری و نفرت را تسکین می دهد. قرار گرفتن در معرض مقدار زیادی رنگ صورتی بر روی اعصاب اثر آرام بخشی دارد و از نظر جسمی افراد را ضعیف می کند. قرار گرفتن بیش از حد در معرض رنگ صورتی ممکن است نتیجه عکس داشته باشد. صورتی به دنبال قدردانی، احترام و تحسین است.

رنگ صورتی شیرینی و معصومیت کودکی را در ما نشان می دهد. صورتی رنگ احساسات بدون عارضه، کم تجربگی و ساده لوحی است. استفاده دائمی و انحصاری از رنگ صورتی می تواند فرد را نابالغ و احمق کند. در ترکیب با سایر رنگهای تیره (آبی تیره ، سبز تیره ، خاکستری ، سیاه) ، صورتی تبدیل به قدرت و تصفیه می شود.

ویژگی های مثبت رنگ صورتی، عشق بی قید و شرط، شفقت، درک، تحصیلات، گرما، امید، ساده لوحی و زنانگی است. ویژگی های منفی رنگ صورتی عدم بلوغ، احساسات بیش از حد، احتیاط و کمبود انرژی است.

اگر کسی دوست دارد لباس صورتی بپوشد، ملایم و دوست داشتنی، با درک و همدردی بالا با دیگران است. فرد فاقد استحکام، قدرت و اعتماد به نفس است. و اگر فرد از رنگ صورتی بیزار است، این امر می تواند نشان دهنده رابطه نامرتب با پدر یا مادرش باشد.

معنی رنگ صورتی در اتاق

رنگ صورتی تقریباً برای همه مناطق مناسب است. این رنگ در اتاق خواب ها ترجیح داده می شود زیرا آرامش می بخشد و به ما امکان می دهد راحت تر استراحت کرده و استراحت کنیم. همچنین برای ناهار خوری، اتاق بازی و اتاق خواب کودکان ایده آل است.

معنای رنگ صورتی در رویاها

مشاهده رنگ صورتی در خواب، به معنای عشق یا نیاز به عشق بی قید و شرط است.

معنی رنگ صورتی در لباس

صورتی را افرادی نرم و دوست داشتنی و پر از عطوفت و درک می پوشند. افراد نابالغ از نظر احساسی باید از این رنگ و افرادی که بیش از حد به دیگران وابسته اند، اجتناب کنند.

نماد رنگ صورتی

رنگ صورتی نماد عشق و عاشقانه ها، مراقبت، حساسیت و آرامش است.

سایه های صورتی

سایه های صورتی از فلامینگو، قره قاط، تمشک، میخک، آب نبات پنبه ای، کرم توت فرنگی، گل ارکیده، مرجان و فوشیا عبارتند.

منابع

Translation from the site

“https://www.about-colors.com/pink-color-meaning”

خروج از نسخه موبایل