اتاق خوابی که با رشد کودک نیازهای او را برطرف می کند

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توان اتاق خوابی را طراحی کرد که با رشد کودک بتواند نیازهای او را برطرف کند؟

بچه ها به تغییر سلیقه شخصی خود به صورت لحظه ای معروف هستند. این تغییر سلیقه اشکالی ندارد و بخشی از لذت بزرگ شدن است. با این حال، هنگامی که زمان تزئین اتاق آنها فرا می رسد، به طور مداوم به روزرسانی دکوراسیون برای انعکاس سلیقه های همیشه در حال تغییر، طاقت فرسا است. اما روش هایی برای اعمال سلیقه شخصی وجود دارد. که می تواند باعث رشد و پیشرفت کودک شما شود و همچنین به کودک خود اجازه می دهید که خودش را بیان کند.

اتاق خواب عالی، با سرمایه گذاری درمبلمان

هنگامی که یک بچه کوچک دارید. به راحتی می توانید اقلام زیبا کودکستان را برای او خرید کنید. با این حال برعکس لطافت بسیار بالای این قطعات، طول عمر بسیار کم آنها کمی چالش برانگیز به نظر می رسد. به محض چند سالگی کودک، دوباره راهی فروشگاه ها خواهید شد. نظر ما این است که به دنبال مبلمان باشید. چون می توانید مبل ها را برای سالهای آینده در خانه خود نگهداری کنید.کمی منطقی باشید به عنوان مثال بین خرید دفتر کار به اندازه خود کودک یا خرید یک مبل راحتی برای استراحت، یکی را انتخاب کنید.

مبلمان و لوازم چند منظوره را برای اتاق خواب کودکتان انتخاب کنید

مبلمان دو منظوره ایده آل است، به ویژه هنگامی که می خواهید یک اتاق را از فضایی مناسب برای نوزاد به فضای دیگری که برای کودک مناسب است آماده کنید. کمد لباس چند منظوره و میز جمع شونده نیز گزینه های مناسبی هستند. به این ترتیب فرزندتان پس از شروع مدرسه برای انجام تکالیف خود فضای بیشتر و آماده تری دارد. به همین ترتیب، پیش بروید یک تخت خواب انتخاب و خریداری کنید. به دنبال تختی باشید که در زیر آن فضای ذخیره سازی داخلی داشته باشد. فضای ذخیره سازی به شما کمک می کند. تا کودک شما سریع و مرتب به نظر برسد. و در عین حال گزینه های اضافی برای کنار گذاشتن یک اسباب بازی بی پایان در اختیار شما قرار دهد.

چگونگی برخورد با عناصر قیمت در طراحی داخلی

در هر پروژه طراحی، چند منطقه از قبیل کفپوش ها، قطعات مبلمان، کمد لباس و رنگ کاری دیوار ها وجود دارد که همه قصد آزمایش آن را دارند. پیشنهاد ما انتخاب گزینه هایی است که قدرت ماندگاری بیشتری را داشته باشد. رنگ های گرم و جذاب، جلوه های کلاسیک برای مبلمان و پوشش های کف مواردی هستند که می توانید انتخاب کنید.

شخصیت ها را با لوازم جانبی اضافه کنید

مسلماً اتاق کودک شما به دور از شخصیت نباید خالی از شخصیت آنها باشد. اتاق کودک فضای اختصاصی کودکان است و باید آنها را تشویق کرد که از آن برای بیان اینکه چه کسانی هستند استفاده کنند. فقط اطمینان حاصل کنید که آن دسته از ویژگی های جدید شخصیت را با لوازمی کوچک و کم هزینه اضافه کنید چون به راحتی علایق آنها قابل تغییر است. قابل ذکر است گرچه همیشه به حداقل رساندن تجملات کاری بسیار خوب است، اما اجازه دادن به کودک خود برای انتخاب چند عدد دستگیره برای استفاده در اتاق خود، روشی ساده و مقرون به صرفه است تا به او اجازه دهید در روند طراحی دخیل باشد.

کودک خود را درگیر کنید

اتاق خواب کودک شما منطقه ای است که وی بیشتر وقت خود را در آن سپری خواهد کرد، بنابراین بسیار مهم است که او احساس کند در محیطی کاملا شخصی سازی شده توسط خودش حضور دارد. نویسنده سوزانا سالک در کتاب اتاق برای کودکان می گوید: “فضاهای شیک برای خواب و بازی” او چندین بار اهمیت سازش را تکرار می کند. او پیشنهاد می کند به فرزندان خود یادآوری کنید که، در حالی که اتاق هایشان فضای اختصاصی آنها هستند، اما اتاق های آنها همچنان بخشی از خانه است. پیشنهاد می شود از گفتگو در مورد زمینه هایی که ممکن است غیر قابل بحث باشد نترسید. اما به خاطر داشته باشید. که هرچه کودک شما احساس بهتری نسبت به فضای خود داشته باشد. در طولانی مدت احتمال نگهداری از وسایل بیشتر خواهد شد.

جمع بندی مطالب

وقتی صحبت از بچه ها می شود. هیچ چیز دائمی نیست. آنها غذاها، رنگها و سبک های مورد علاقه خود را به راحتی وزش باد تغییر می دهند. چرا باید طراحی اتاق های آنها از این قاعده مستثنی باشد؟ آماده این درخواست ها برای تغییر باشید. تا وقتی این درخواست ها می آیند پذیرای آنها باشید. با این حال، با رعایت این نکات، برای طراحی اتاقی که همراه با کودک شما رشد کند، می توانید با این کارها در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. اما از همه بهتر، شما می توانید هنگام انجام این کار به شخصیت منحصر به فرد فرزند خود احترام بگذارید.

آیا نظرات دیگری برای طراحی اتاق کودک خود دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

خروج از نسخه موبایل