بررسی ۳۶ مدل از بهترین آویز و نگین ناخن های موجود در بازار ایران

مقدمه:

آویز و نگین ناخن دو ایده جدید و پرطرف‌دار دیزاین و طراحی هر چه زیباتر ناخن هستند. اغلب این دو اکسسوری روی ناخن‌های طبیعی و بلند مورداستفاده قرار می‌گیرند. اما در مواردی هم استفاده از آنها روی ناخن مصنوعی مشاهده می‌شود.

آویز و نگین ناخن در طرح، شکل و اندازه‌های مختلفی تولید و ساخته می‌شوند. باتوجه‌به سلیقه، مدل آرایش و رنگ لباس خود می‌توانید بهترین طرح‌ها و شکل‌ها را برای ناخن‌های خود انتخاب کنید.

اما آویز و نگین ناخن چگونه روی ناخن نصب می‌شوند؟ آیا در منزل و بدون رفتن به آرایشگاه هم می‌توان این کار را انجام داد؟ در این مقاله قصد داریم با پاسخ به این پرسش‌ها به شما در خرید آویز و نگین ناخن خوب کمک کنیم.

انواع آویز و نگین ناخن

آویز و نگین ناخن از متدهای جدید دنیای مد و فشن هستند. این متد جدید باعث جذابیت و خاص شدن شما در مجالس و مهمانی‌ها می‌شود. آویز و نگین ناخن در انواع نگین‌دار و ظریف و طرح و شکل‌های متفاوت ستاره، قلب، دایره، گل و هر شکل دلخواه که فکرش را بکنید، در بازار یافت می‌شوند. این دو اکسسوری معمولاً روی ناخن‌های طرح‌دار بلند و کاشت نصب می‌شود.

به‌طورکلی ناخن‌ها روی تمام انگشتان نصب می‌شود. آویز ناخن را هم می‌توانید روی هرکدام از ناخن‌های انگشتان دست یا پا و حتی انگشت شست نصب کنید. برای نصب آویز ناخن، نیاز به سوراخ کردن ناخن با دستگاه و مته مخصوص است. به همین دلیل برای دریافت خدمات نصب آویز ناخن باید به آرایشگاه و متخصص ناخن کار مراجعه کنید تا به ناخن‌های خود آسیب نزنید.

فواید آویز و نگین ناخن

انجام هرگونه تزئینات و کار روی ناخن تأثیر فوق‌العاده زیادی در زیبایی شما دارد. کاشت ناخن، لاک ناخن، دیزاین و طراحی روی ناخن ترندهای روز دنیای مد هستند. آویز ناخن، نگین ناخن، گوشواره ناخن، زنجیر و هرگونه اکسسوری دیگری مانند تاج و حتی نگین‌های معمولی از تزئینات لوکس و لاکچری محسوب می‌شوند. استفاده از هرگونه آویز و نگین ناخن در مهمانی‌ها و مجالس، شما را فردی متشخص نشان می‌دهد که به ظاهر خود خیلی اهمیت می‌دهد.

مطمئن باشید اگر کار نصب آویز و نگین ناخن، به طور اصولی و توسط تکنسین ناخن کار ماهر انجام شود، هیچ‌گونه آسیب و صدمه‌ای به ناخن و سلامت انگشتان شما وارد نمی‌شود.

کاشت نگین یا آویز ناخن کدام بهتر است؟

کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. هر ابزاری که زیبایی شما را دوچندان می­کند و باعث می‌شود که در مجالس جذاب و متمایز از بقیه باشید، همان بهترین انتخاب شماست. آویزهای ناخن معمولاً روی ناخن‌های بلند نصب می‌شوند. نصب آویز در سالن زیبایی و توسط تکنسین ناخن با ابزار و دستگاه مخصوص انجام می‌شود.

نگین‌های رنگی و براق زیبایی وجود دارند که با آنها می‌توانید طراحی شگفت‌انگیزی به ناخن‌هایتان بدهید. نگین‌ها با استفاده از چسب مخصوص روی ناخن نصب می‌شوند. نگین‌ها بسیار راحت و بدون نیاز به آموزش یا حرفه‌ای بودن قابل نصب و چسباندن روی ناخن‌ها هستند. فقط با کمی دقت و ظرافت، در منزل هم می‌توانید نگین ناخن را نصب کنید. اما اگر بسیار حساس هستید و می‌خواهید کار ناخن شما بسیار حرفه‌ای و نصب با طراحی اشکال و گراف‌های مختلف همراه باشد، به یک متخصص ناخن کار در سالن آرایشگاه مراجعه کنید.

روش‌های متفاوت کاشت نگین روی ناخن

  1. پولک یا همان نگین ناخن را با استفاده از موچین برداشته و بخش زیرین آن را با چسب مخصوص، برق ناخن یا لاک ناخن آغشته کنید. سپس روی سطح ناخن نصب کنید. با این تکنیک، نگین‌ها به مدت دوهفته بدون مات شدن روی ناخن باقی می‌مانند.
  2. در یک روش دیگر ناخن را با رنگ موردنظر خود، لاک یا برق ناخن زده و تا زمانی که هنوز خیس است، نگین‌ها، پولک یا منجوق‌ها را به فرم و طرح دلخواه خود، روی آن بچسبانید.

نکات مهم در طراحی نگین روی ناخن

طراحی ناخن به وسیله نگین با ابزارها و وسایل ساده و مقرون‌به‌صرفه یعنی نگین و چسب مخصوص انجام می‌شود. طیف وسیعی از ابزارهای ریزودرشت در چسباندن و نصب نگین روی ناخن به کار گرفته می‌شوند.

عمده‌ترین وسایل مانند مته‌ها، چسب‌های متنوع و مختلف، دستگاه‌های مکانیکی و ساده مخصوص کاشت نگین و لاک روی ناخن برای طراحی ناخن، در سالن‌های آرایشگاه مورداستفاده قرار می‌گیرند.

اما ساده‌ترین روش برای کاشت و چسباندن نگین روی ناخن این است که از خرازی یا لوازم آرایشی، نگین و چسب مخصوص باکیفیت و مرغوب خریداری کنید تا وسط مجلس عروسی یا مهمانی از روی ناخن کنده نشود. حال که می‌خواهید در منزل و بدون رفتن به آرایشگاه، خودتان کاشت نگین انجام دهید، چند نکته مهم را در نظر بگیرید:

جمع‌بندی:

آویز و نگین ناخن یکی از متدهای جدید طراحی ناخن است. بانوان و دخترخانم‌های زیادی جذب این متد و مدل‌های نوین آرایشی ناخن شده‌اند. استفاده از طرح‌های متنوع برای خاص و ویژه بودن در مهمانی‌ها و مجالس به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است. به‌طوری‌که برای کاشت آویز و ناخن نیاز به مراجعه به تکنسین ناخن کار در آرایشگاه دارید.

آویز ناخن باید روی ناخن‌های بلند و توسط مته و دستگاه مخصوص انجام شود. کاشت ناخن را می‌توانید با نگین و چسب مخصوص در منزل انجام دهید. اما برای خدمات حرفه‌ای و تخصصی باید به یک ناخن کار مراجعه کنید.

همچنین شما می توانید با کلیک بر روی متن اینجا به سایر محصولات در سایت ما دسترسی داشته باشید.

لطفا نظرات و انتقادات خود را در خصوص موضوع: آویز و نگین ناخن خوب چی بخرم؟ برای ما ارسال کنید!

  • نحوه نمایش محصول ها

نگین ناخن مدل ۰۴ مجموعه ۴ عددی

مشخصات

  • تعداد
    ۴
مشاهده قیمت و خرید کالا

مجموعه تزیین ناخن کد ۲

مشخصات

  • تعداد
    ۱
مشاهده قیمت و خرید کالا

نگین و تزیین ناخن مدل DRIO-04 مجموعه ۴ عددی

مشخصات

  • تعداد
    ۴
  • سایر توضیحات
    در چهار طرح : - قلب قرمز - نگین برجسته آبی روشن - نگین برجسته صورتی - نگین برجسته زمردی (سبز)
مشاهده قیمت و خرید کالا

نگین ناخن جیوجی فنگ مدل N_18

مشخصات

  • تعداد
    ۱۵
مشاهده قیمت و خرید کالا

نگین ناخن مدل ۰۵ مجموعه ۱۲ عددی

مشخصات

  • تعداد
    ۱۲
مشاهده قیمت و خرید کالا

نگین ناخن مدل ۳D-3 بسته ۲۵ عددی

مشخصات

  • تعداد
    ۲۵
  • رنگ
    گلبهی
  • سایر توضیحات
    _۲۵نگین در هربسته وجود دارد _از هر طرف قابلیت نصب دارد یک جهت براق یک جهت مات _اندازه هر نگین ۱سانت میباشد _کالا وارداتی میباشد
مشاهده قیمت و خرید کالا

نگین ناخن مدل N_10

مشخصات

  • تعداد
    ۱۰۰
مشاهده قیمت و خرید کالا

نگین ناخن مدل ۰۱

مشخصات

  • تعداد
    ۱۰
مشاهده قیمت و خرید کالا

نگین ناخن مدل ۰۲

مشخصات

  • تعداد
    ۵۰
مشاهده قیمت و خرید کالا

نگین ناخن دیندیان مدل D_13

مشخصات

  • تعداد
    ۴۰
مشاهده قیمت و خرید کالا
خروج از نسخه موبایل