آویز لباس خوب چی بخرم؟ راهنمای نهایی انتخاب و خرید

یکی از مواردی که برای مرتب و منظم شدن کمد لباس ها به کار می رود استفاده از آویز ها ی لباس است. آویز لباس یکی از عناصر نظم دهنده فضای خانه می باشد .

استفاده از آویز لباس علاوه بر این که باعث این می شود که فضای بیشتری برای داخل کمد داشته باشیم و نمای داخلی کمد زیبا تر و بهتر شود سبب محافظت از لباس ها و از بین نرفتن اتوی آن نیز می گردد. همچنین استفاده از آویز لباس موجب جلو گیری از به هم ریختگی اتاق و کمد ها می شود. آویز لباس باعث طبقه بندی لباس ها نیز می گردد و حتی وجود آن حمل و نقل آن ها را راحت و آسان تر می کند. مثل آویز های لباس مسافرتی یا آویز ها ی لباس داخل ماشین که می توان لباس ها را راحت جا به جا کرد به طوری که آسیبی به ان ها نرسد .

در مورد ا نواع آویز لباس :

آویز لباس انواع مختلفی دارد از جمله آویز های چوبی یا فلزی – آویز های پلاستیکی – آویز های تزیینی و یا آویز های چند طبقه که دارای چند قسمت برای آویزان کردن لباس ها می باشند – آویزهای پشت درب – آویز های توکمدی – آویز های رو کمدی – آویز های دیواری و یا غیره

ممکن است آویز های لباس طر ح های متفاوتی داشته باشند. آویز ها ی متفاوت کاربرد های متفاوتی نیز دارند.

آویز های لباس زینتی علاوه بر اینکه کارایی خود را دارند و باعث مرتب شدن کمدها و حفاظت از لباس ها و غیره می گردند. باعث ایجاد طرحی متفاوت برای دکوراسیون منزل یا مکان مورد نظر شده و به نحوی فضا را نیز تزیین می کنند.

*آویز لباس پشت دری :

آویز ها یی که از طریق قلاب به پشت در نصب می شوند. و از طریق قلاب های جلویی که دارند می توان لباس یا حتی کیف را به آن آویزان نمود .

*آویز ها ی لباس تا شو :

برای دکوراسیون منازل کوچک و یا مکان هایی که فضای زیادی ندارند استفاده از آویز ها ی لباس تا شو پیشنهاد می شود چون فضای کم تری را اشغال می کند.

*آویز ها ی مدل میخی یا میله ای :

در میان انواع آویز ها ی لباس این دو مدل یعنی اویز ها ی لباس میخی و میله ای بیش تر استفاده می شوند و کاربرد بیش تری در زندگی روزمرعه دارند.

*آویز های لباس جدید و متفاوت :

امروزه به علت پیشرفت در طراحی دکوراسیون و اهمیت مردم به زیبایی برای هر وسیله ای انواع طرح ها و رنگ ها موجود می باشد که برای جا لباسی یا همان آویز لباس نیز این موضوع صدق می کند .

مثلا آویز های لباس با تنه درخت یا آویز ها یی با مدل های متفاوت مانند گل یا غیره همگی علاوه بر استفاده کار آمد خود برای تزیینات و دکوراسیون منازل نیز به کار می روند .

برخی از جا لباسی ها با شلف ها نیز ترکیب می شوند و اینگونه علاوه بر اینکه مکانی برای آویز لباس ها هستند جایی برای وسایل تزیینی یا حتی کتاب و غیره هستند .

*جنس آویز لباس :

یکی از مسائلی که در هنگام خرید آویز لباس باید به آن توجه کرد جنس آویز لباس ها است. جنس آویز اگر خوب باشد بهتر است. چرا که مقاومت بالاتری دارد و می تواند از لباس های بیش تری نگهداری کند. و وزن بیش تری را تحمل می کند. مانند آویزهای چوبی یا آویزهای فلزی و یا حتی آویزهای پلاستیکی با ضخامت بالا و جنس خوب. به همین علت آویز هایی با ضخامت بیشتر و بالا تر بهتر هستند .

 

پیشنهاد ما به شما در مورد خرید آویز لباس :

اگر می خواهید خرید خوبی داشته باشید و آویز لباس خوبی تهیه کنید. پیشنهاد ما بررسی ادامه مطلب با معرفی ۳۶ نوع از پرفروش ترین آویز های لباس است. با ما همراه باشید.

همچنین شما می توانید با کلیک بر روی متن اینجا به سایر محصولات در سایت ما دسترسی داشته باشید.

لطفا نظرات و انتقادات خود را در خصوص موضوع: آویز لباس خوب چی بخرم؟ برای ما ارسال کنید!

خروج از نسخه موبایل